صادرات تره بار به کشور عراق منتظر صدور مجوز از طرف عراقی

مدیر گمرک خسروی گفت : برای صادرات تره بار به کشور عراق منتظر صدور مجوز از طرف عراقی هستیم که این موضوع طی چند روز آینده نهایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کریمی مدیر گمرک خسروی گفت : با توجه به اینکه دولت مرکزی عراق مجوز ورود تره بار را به صورت فصلی صادر می‌کند، در خصوص محصول گوجه و پیاز این مجوز تا به این لحظه صادر نشده است.

او گفت : متاسفانه تجار و کامیون داران بدون توجه به این موضوع که هنوز مجوز ورود تره بار به عراق صادر نشده اقدام به حمل تره بار به طرف مرز خسروی می‌کنند که این امر باعث خرابی بار و معطلی رانندگان در مرز می‌شود.

او افزود: در ارتباطی که با مدیر مرز منظریه برای پیگیری موضوع داشتیم قرار بر این شده تا یکی دو روز آینده مجوز نهایی ورود تره بار به عراق صادر شود.

مدیر گمرک خسروی با بیان اینکه از طرف ایران هیچ منعی برای صادرات وجود ندارد، افزود: از تجار و رانندگان در خواست داریم پیش از صدور مجوز ورود تره بار به کشور عراق از حرکت به سمت مرز خودداری کنند.

کریمی ادامه داد: در صورت صدور مجوز از طرف کشور عراق این آمادگی را داریم در اسرع وقت نسبت به انجام تشریفات گمرکی خودرو‌هایی که پشت مرز مانده اند، اقدام کنیم.

او گفت: روزانه حدود ۲۵۰ کامیون کالا از مرز خسروی به کشور عراق صادر می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار