جگوار از خودرو‌های جدید خود رونمایی کرد

شرکت جگوار اعلام کرد خودرو‌های XE و XF هم اکنون در دسترس مردم هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتوکار؛ شرکت خودرو سازی  جگوار اعلام که دو خودروی " XE" و "XF" با مشخصات "R-Dynamic Black" در دسترس هستند. این دو خودرو عناصر طراحی سفارشی، تجهیزات اضافی و اتصال بهتر را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جگوارا می‌گوید: این مدل‌ها "حضور مطمئن‌ و هدفمند" را با "تعادل بی نظیری از سواری، رانندگی، ظرافت و تجمل فوق العاده همراه با طیف متمرکز نیروگاه‌های قدرتمند، کارآمد و برقی" ارائه می‌دهند. هر دو مدل مجهز به موتور دیزل ۲۰۱ اسب بخاری هیبرید جگوار هستند. مدل  XE قادر است در ۵.۶ ثانیه از سرعت ۰ مایل بر ساعت و XF ۵.۸ ثانیه با حداکثر مصرف ۵۸.۹ مگاپیکسل در ساعت حرکت کند.

قابلیت‌های دو خودروی جدید جگوار چیست؟

سقف پانوراما، چرخ‌های مشکی ۱۹ اینچی با کالیپر‌های ترمز قرمز همه از ویژگی‌های مدل XE هستند. هر دو سالن با رنگ داخلی تیره‌تر با صندلی‌های روشن و پدال‌های فلزی مجهز شده است. این شرکت می‌گوید تجهیزات اضافی برای سطح مشخصات R-Dynamic Black در دسترس نیست. این دو مدل مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی Jaguar Pivi Pro با Apple CarPlay و Android Auto هستند و همچنین در آینده از به روزرسانی نرم افزاری روی هوا بهره‌مند خواهند شد.

خودروهای جدید جگوار

خودرویXF دارای سیستم روشنایی پیشرفته با انتخاب ۳۰ رنگ مختلف است. همچنین این مدل بزرگتر از مدل XE بوده و رنگ پوشش آینه، در، پنجره‌ها، روکش پنجره، دریچه‌های گلگیر و نشان‌های عقب آن، مشکی براق است. رنگ مشکی XE R-Dynamic Black از بین رنگ‌های بیرونی بهبود یافته شامل Firenze Red، Bluefire، Eiger Grey، Santorini Black و Ostuni White جدید است. XE و XF نیز هر دو مجهز به فناوری یونیزاسیون کابین برای فیلتر کردن هوای داخل خودرو هستند، در حالی که XF از لغو سر و صدای فعال جاده نیز سود می‌برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار