ترور جوانمردان ورزشکار پس از حذف فیزیکی از سوی استکبار

استکبار جهانی پس از حذف فیزیکی به ترور جوانمردان ورزشکار روی آورده است.

محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،گفت: ترور اقدامی بزدلانه و ناجوانمردانه و ناشی از بن بست و اضمحلال استکبار است که متاسفانه در ابعاد مختلفی علیه مردم مستقل ایران ادامه دارد.

او افزود: دشمنان این مرز بوم امروزه ترور را فقط محدود به حذف فیزیکی نمی‌دانند و از ابزار‌های متفاوتی برای مقابله علیه ملت ایران استفاده می‌کنند و یکی از این ابزارها، ترور جوانمردان ما در عرصه ورزش است.

ییلاقی در تشریح این اقدام خباثت آلود استکبار، گفت: ورزشکاران ما برگرفته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، از رقابت با ورزشکاران رژیم کودک کش اسرائیل امتناع می‌کنند و این مساله موجب خشم و غضب مستکبران شده و با روش‌های مختلف ازجمله حذف و محرومیت ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی ایران و همچنین تشویق ورزشکاران به پناهندگی و اقامت در اروپا درصدد مقابله علیه این اقدام روشنگرانه ورزشکاران ایران اسلامی هستند.

او افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای مقابله با ترور جوانمردان در حوزه ورزش طراحی و اجرا می‌شود، گرچه اتکای اصلی ورزشکاران ما نیز اعتقادات، حس انسان دوستانه و حمایت از مظلومان جهان است.

ییلاقی گفت: ۲۰ ورزشکار مازندران در ۷ رشته ورزشی با لبیک به آرمان‌های مقدس امام خمینی ره و انقلاب اسلامی از رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی امتناع کردند و البته نیز در برخی موارد مورد هجمه معاندان نیز قرار گرفتند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار