نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان

اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان ،مسایل و مشکلات ۸ واحد صنعتی و تولیدی را بررسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  در این نشست مشکلات و معوقات بانکی، مسایل مالیاتی، مشکلات مربوط به انرژی برق و گاز و هماهنگی برای قطع با برنامه برق واحد‌های صنعتی و همچنین مسایل زیست محیطی ۸ واحد تولیدی ذوب آهن فولاد خزر، فولاد امیرکبیر خزر، صنایع فیبر ونا، شرکت‌های فرآوری و ساخت قطعات و پایا کلاچ، ستاره نادری لاهیج، پلیمر گیلان پارس و آژیراک بررسی و تدابیر لازم برای رفع موانع و ثبیت اشتغال این واحد‌ها اتخاذ شد.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در این نشست حمایت هرچه بیشتر از تولید و صنعت را در شرایط سخت تحریمی موجب دوام و تضمین فرصت‌های شغلی و رونق اقتصاد کشور دانست و گفت: این امر مهم در بستر تعامل و همدلی و با محوریت بخشی به قانون میسر می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون مشکلات و موانع تولید بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی در کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، بررسی و برطرف شد، افزود: این موضوع مهم باعث شده تا بیش از هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در شرایط سخت تحریمی تثبیت و تضمین شود.

در ادامه‌ی این نشست هر یک از مدیران اجرایی مرتبط با صنعت و اقتصاد استان، راهکار‌های مناسب حمایت از صنایع با لحاظ شرایط و معیار‌های قانونی را ارائه کردند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.