استقرار بیمارستان با سازه سبک در راز و جرگلان با کمک نیروی زمینی ارتش

استاندار خراسان شمالی از رفع مشکلات زیرساختی آب و راه شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی استاندارخراسان شمالی گفت: ایجاد زیرساخت‌هایی مانند راه و آب برای توسعه شهرستان راز و جرگلان الزامی است چرا که بدون ایجاد این زیر ساخت‌ها هزینه اعتبار در سایر بخش‌ها بیهوده است.

شجاعی افزود: کوتاه شدن مسیر ارتباطی به مرکز استان از مطالبات مردم منطقه است که باید با بررسی دقیق و پیگیری از سطح ملی جهت تخصیص اعتبار و ارتقاء راه فرعی به اصلی برطرف شود.


بیشتر بخوانید


او  گفت: وزارت نیرو با موضوع افزایش سهمیه استان از بهره برداری از آب‌های مرزی از ۱۶ به ۴۰ میلیون متر مکعب موافقت کرده است و اکنون برای انتقال این آب باید بخش خصوصی پای کار بیاید.

 شجاعی در خصوص مسکن ایثارگران افزود: تا سه روز آینده اداره کل راه و شهرسازی استان زمین مورد نیاز را برای واگذاری به تعاونی مسکن ایثارگران جانمایی و مشخص کند و فرمانداری با کمک بنیاد شهید لیست افراد ایثارگر واجد شرایط را جمع بندی و ارائه کند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ساخت بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان، گفت:  قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت بیمارستان پای کار آمده است و ماده ۲۳ اخذ و پروژه کلنگ زنی شده است و امیدواریم به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شجاعی افزود: در سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان موضوع ایجاد بیمارستان با سازه سبک و تجهیزات کامل پزشکی مطرح و موافقت شد تا پس از جانمایی زمین از سوی استان این کار اجرایی شود.

گفتنی است  ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب و مقرر شد با بررسی کارشناسی تا دو شنبه هفته آینده مصوبات و اعتبارات نهایی و اعلام شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.