خطیب جمعه انار:

عمل کردن به وعده ها در بازسازی اعتماد مردم موثر است

حجت الاسلام منتظری گفت:حضور صمیمانه در میان مردم، عمل کردن به وعده‌ها ، حرف‌ها و سلوک شخصی مسئولان در بازسازی اعتماد عمومی بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام گفت: یکی از آثار پر برکت آن امام بزرگوار مجموعه صحیفه سجادیه است که حاوی دعا‌های بسیار موثر و کارساز است.

او افزود: دعای هفتم صحیفه سجادیه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است به دو اصل توحید و امید تاکید دارد ،امام سجاد در دعای هفتم سجادیه انسان‌های مومن را امیدوار می‌کند که در امواج گرفتاری‌ها و سختی‌ها هرگز مایوس نشده و با ارتباط با خدای مهربان از درگاه او مدد و یاری بجویند.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب مهمترین وظیفه دولت سیزدهم را بازسازی اعتماد عمومی می‌دانند و حضور صمیمانه در میان مردم، عمل کردن به وعده‌ها و حرف‌ها و سلوک شخصی مسئولان در بازسازی اعتماد عمومی بسیار موثر است.

او تاکید کرد:انتظار رهبر معظم انقلاب و مردم از دولت استقرار هرچه زودتر کارگزاران و مدیران انقلابی در راس مدیریت‌های کشور است ،جامعه ما نیاز به مدیران انقلابی و باورمند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

حجت الاسلام منتظری گفت:جامعه نیاز به مدیرانی دارد که گفتارشان و وعده هایشان باتلاش انقلابی توام بوده و در راستای فقرزدایی و خدمت به محرومین تلاش کنند و یکی از خواسته‌های مردم ایجاد اشتغال و میدان دادن به نیرو‌های سرمایه‌گذار بومی است.

خطیب جمعه انار در ادامه افزود: بعضی برخوردها نباید این تصور را ایجاد کنند که مسئولان به سرمایه‌گذاران غیر بومی تمایل بیشتری دارند مردم در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم امیدوار هستند هر چه زودتر تغییرات و تحولات خاص را در بدنه اجرایی کشور مشاهده کنند.

اوگفت: از اقدامات قاطع نیروی انتظامی شهرستان انار در ایجاد آسایش و امنیت مردم و برخورد با متخلفان حمایت و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار