برگزاری نمازجمعه بخش یزدان آباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

نمازجمعه بخش یزدان آباد شهرستان زرند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز ضمن دعوت به تقوی الهی گفت: آنچه در آموز‌ه های دینی به دستمان رسیده، دشمن سرسخت ما ابلیس است و  بنده ها بعضا ضعیف و ممکن الخطاهستند و اما خداوند دوست دارد ما برگردیم و در راه هدایت حرکت کنیم .

او در ادامه گفت: انسان باید هم خوف و هم امید داشته باشد و می فرماید: ای اهل ایمان ازگناه بزرگی که نهی کرده اند شما را اگر برگردید ما از گناهان دیگر شما نیزمیگذریم واین یعنی امیدواری به درگاه الهی، ولی آنچه مهم است بحث ایمان وعمل صالح است که عمل صالح موجب نابودی گناه است.

ایزدی یزدان آبادی دربخش دیگری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: آغاز دولت سیزدهم را به فال نیک میگیریم زیرا نگاه این دولت سیزدهم همانندنگاه دولت شهیدان رجایی و باهنر انقلابی و به مردم است.

او تصریح کرد: شرطی که رئیس جمهورمحترم ، انقلابی و ولایی درمجلس داشتند این بود که تا زمانی با مردم باشید با شما هستیم امیدواریم مهره چینی‌ها هم ازبالا تا پایین همینطورباشد و سهم خواهی بر اساس شایسته سالاری و خدمت به مردم باشد.

همچنین سیدمیثم ترابی بخشدار یزدان آباد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه این شهر ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به عملکرد یک ساله اشاره کرد و گفت: در این مدت با توجه به کمبود اعتبارات و تحریم‌هایی که ظالمانه بر کشور تحمیل شده بود و همچنین کاهش شدید فروش نفت ، با اعتبارات ارزش افزوده واریزی دولت خدمات گسترده‌ای در خصوص زیر سازی و آسفالت، جدول گذاری، ساخت بوستان و زمین ورزشی، نصب دوربین‌های امنیتی انجام شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار