مشکل طرح‌های قابل احیا در اردبیل احصا شود

استاندار اردبیل گفت: بیشتر طرح‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری راکد قابل احیا هستند و باید مشکلات موجود در این طرح‌ها توسط دستگاه‌های متولی احصا شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی طرح‌های قابل احیای صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان گفت: در بخش صنعت حدود ۷۶ واحد قابل احیا احصا شده، باید در جلسه بعدی تمام مشکلات آن‌ها با تفکیک شهرستان در اختیار اعضای جلسه قرار گیرد.

او تصریح کرد: باید در مورد تسهیلات و بانک‌های عامل، مشکلات واحد‌های مورد اشاره بطور شفاف مشکلات جز به جز بررسی و پیگیری شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه با احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال میزان اشتغال افزایش می‌یابد گفت: باید در بررسی‌ها مشخص شود که این واحد‌ها چه میزان سرمایه درگردش لازم دارند و میزان بدهی وحجم وامی که نیاز دارند باید در بخش صنعت احصا شود.

بهنام جو ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز حدود ۱۰۰واحد قابل احیا شناسایی شده و واحد‌هایی که قابل احیا نبوده و نیست باید طبق قانون و نظر کارشناسان امر تعیین تکلیف شوند.

او اضافه کرد: بیشتر صاحبان طرح‌ها منتظر تبصره ۱۸ هستند و باید روند ارایه تسهیلات در این راستا بطور کامل شفاف و اطلاع رسانی شود البته تبصره ۱۸ به طرح‌های پیشرفت بالای ۶۰درصد تعلق می‌گیرد.

استاندار اردبیل از نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و تجارت و گردشگری خواست تمام مشکلات طرح‌ها احصا و با حضور فرمانداران به تفکیک بررسی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.