امضای تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی جیرفت و مرکز خیریه توشه ماندگار هلیل

یک تفاهم نامه همکاری مشترک با موضوع پیشگیری و کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد بین بهزیستی جیرفت و مرکزخیریه توشه ماندگار هلیل منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یک تفاهم نامه همکاری مشترک با موضوع پیشگیری و کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد با حضور محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت و احسان هوشمند مدیر عامل خیریه توشه ماندگار هلیل منعقد شد.

 محمد رضانژاد، رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: از آنجایی که مواد مخدر آسیبی است که همه کشور را مستقیم وغیر مستقیم تحت تاثیر قرار می‌دهد و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق، جرائم خشن، سرقت‌ها وغیره ریشه در معضل مواد مخدر دارد، برای حل معضل آن باید از ظرفیت‌های موجود و در دسترس بهره برد تا با یاری یکدیگر، این معضل کنترل و ساماندهی شود.

او با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم مراکز خیریه این است که در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی فعال هستند ومی توانند بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی را کنترل و کاهش دهند با اشاره به مفاد تفاهم نامه مذکور که به منظور پیشگیری و کنترل آسیب اجتماعی اعتیاد تنظیم شده است، افزود: فراهم شدن بستر‌های توسعه وارتقا برنامه‌های آموزشی، پرداخت هزینه‌های درمانی وآموزشی، اجرای طرح‌های اجتماع محور در مناطق آسیب خیز از مفاد مهم این تفاهم نامه هستند.

رضا نژاد بیان کرد: این تفاهم نامه به مدت یک سال اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین و اثر بخشی اقدامات انجام شده، این همکاری قابل ادامه خواهد بود.

او ابرازامیدواری کرد، به یاری خدا و همت کارشناسان در این حوزه شاهد تحولات خوبی در کنترل وکاهش این معضل خانمان برانداز باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار