آیت الله علم الهدی:

مشکلات جز با کار جهادی مسئولان حل نمی‌شوند

امام جمعه مشهد گفت: مشکلات با کار جهادی مسئولان حل می‌شوند و اگر کسی مسئولیت قبول می‌کند باید آماده کار جهادی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد روز پنجشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز ۱۱۰ تختخوابی امام خمینی(ره) ویژه بیماران حاد تنفسی در مشهد، گفت: در این کشور هر کاری که در حوزه جهادی و فعالیت فداکارانه انجام شده، نمونه و ماندگار بوده است.

او با بیان اینکه مشکلات کنونی کشور با نگاه و نظام روزمرگی برطرف نمی‌ شود، افزود: باید در سایه جهاد و فداکاری و ایثارگری پیش برویم و در این راه بسیج، مظهر ایثارگری و جهاد مقدس دینی ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مرکز ۱۱۰ تختخوابی که امروز راه اندازی شد در مدت ۱۰ روز تجهیز و آماده بهره برداری شده است. هر کجا این مظهر ایثارگری وارد عرصه شد توانستیم کارها را به پیش ببریم و همه دستگاه‌های دیگر هم می‌آیند و مشغول فعالیت می‌شوند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: اگر موج بعدی کرونا هم بیاید، دستگاه‌‎های درمانی و بهداشتی به مشکل برخورد نمی‌کنند و در کنار امکانات، نیروی انسانی مناسب با این امکانات هم وجود دارد. ادامه کارها هم باید با جهاد و ایثارگری انجام شود.

امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان، مرکز بستری ۱۱۰ تختخوابی ویژه بیماران حاد تنفسی در چهارراه نخریسی مشهد راه اندازی شد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.