سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج:

آسفالت مدارس منطقه هشت بهسازی شد

رشیدی گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید نیمکت‌ها و آسفالت داخل حیاط مدارس این منطقه بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهدی رشیدی، سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج در خصوص تمهیدات ویژه شهرداری این منطقه برای استقبال از مهر، گفت: با توجه به اعلام مسئولان مبنی بر احتمال بازگشایی مدارس اقدامات لازم در دستور کار قرارگرفته است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج پاک‌سازی اطراف مدارس را مهم خواند و گفت: رفت‌وروب اطراف مدارس و مسیر تردد دانش آموزان، رنگ‌آمیزی تابلو‌های معابر و کوچه‌ها همچنین رنگ‌آمیزی علائم اجراشده است.

او افزود: پاک‌سازی زمین‌های بایر و شستشوی اثرات شیرابه در معابر عمومی و هماهنگی در خصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و پیاده‌رو‌های شهر خصوصاً معابر منتهی به مدارس از دیگر اقدامات شهرداری به‌منظور تسهیل رفت‌وآمد دانش‌آموزان است.

رشیدی بابیان این که زیباسازی و ترمیم فضای سبز در ایجاد نشاط و شادابی دانش‌آموزان و دانشجویان تأثیرگذار است، گفت: هرس و فرم دهی پرچین‌های معابر برای  زیبایی منظر و بهبود و ایمنی تردد دانش‌آموزان با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز آغازشده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج افزود: همچنین این منطقه در راستای رفاه حال دانش آموزان اقدام به تعمیر نیمکت‌ها و بهسازی آسفالت داخل حیاط مدارس کرده است.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.