افتتاح ۶ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲۷۵ میلیون تومان در تربت‌جام

جانشین ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام گفت: ۶ طرح محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ‌بر ۲۷۵ میلیون تومان به همت بسیج سازندگی و خیرین منطقه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش نصرآباد این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ پاسدار اسماعیل جامی جانشین ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با اشاره به اولویت اصلی مأموریت بسیج سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: ۶ طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی این ناحیه با اعتباری بالغ‌بر ۲۷۵ میلیون تومان به همت بسیج سازندگی، اهالی روستا و خیرین منطقه مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش نصرآباد این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از دو طرح محرومیت‌زدایی در روستای حسنک با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون تومان افزود: لوله‌گذاری آب کشاورزی نوین با اعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیون تومان در ۵۵۰ مترمربع با مشارکت ۶۰ درصدی بسیج و ۴۰ درصدی اهالی روستا و نیز حفاظ و لایروبی استخر این روستا با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیون تومان در ۶۰۰ مترمربع است که در این پروژه بسیج ۵۰ درصد و مردم روستا و دهیاری ۵۰ درصد مشارکت داشتند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام ادامه داد: لوله‌گذاری آب کشاورزی نوین روستای کلاته بزرگ با اعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیون تومان در ۵۰۰ متر با مشارکت ۶۰ درصدی بسیج و ۴۰ درصدی اهالی روستا را از دیگر آیین‌های افتتاح پروژه‌های هفته دفاع مقدس با حضور بخشدار نصرآباد و مدیر جهاد کشاورزی می‌باشد.


بیشتر بخوانید


در ادامه سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی نژاد مسئول بسیج سازندگی این ناحیه با اشاره به مرمت و لایروبی قنات روستای محروم شوراب بخش نصرآباد، گفت: این پروژه ۱۲۵۰ متری درراستای محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که در آن بسیج سازندگی ۷۵ درصد و اهالی روستا ۲۵ درصد مشارکت نمودند.

 او با اشاره به افتتاح استخر ذخیره آب کشاورزی روستای قلعه شیر با اعتباری بالغ‌بر ۴۵ میلیون تومان در ۴۰۰ مترمربع و ارتفاع ۱۵۰ سانتی‌متر و مشارکت ۵۰ درصدی بسیج سازندگی، خیرین و اهالی روستا، افزود: با همین رویکرد نیز قنات روستای محروم کلاته سفید نیز با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیون تومان در ۱۱۰۰ متر به بهره‌برداری رسید که با مشارکت ۸۰ درصدی بسیج سازندگی و ۲۰ درصدی اهالی روستا مواجه شد.

در افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی تربت‌جام جانشین ناحیه، بخشدار نصرآباد، مدیر جهاد کشاورزی و برخی مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/س. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.