امام جمعه کرمان:

با شناخت از خود دچار لغزش نمی شویم

امام جمعه کرمان گفت:انسان جایگاه ممتازی دارد و شناخت از خویشتن تاثیرات تربیتی فراوانی دارد و باعث می شود دچار لغزش نشویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماز جمعه این هفته کرمان به امامت حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد.

خطیب جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام‌حسن (ع) و امام رضا(ع )را تسلیت گفت و افزود: اولین ماموریت نبی مکرم اسلام انجام رسالت خود به عنوان ختم رسل و در ادامه آن تبیین و راه اندازی مسیر امامت و ولایت برای هدایت و سعادت انسان ها بود که به دست با کفایت ایشان انجام شد.

او تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص)نشان داد دین علاوه بر زندگی فردی، زندگی اجتماعی انسان ها را نیز در برمی گیرد و برای انجام اعمال نیاز به حاکمیت دینی است پیامبر اکرم (ص) همچنین نشان داد سیاست و اداره جامعه باید درسایه اخلاق و دین باشد.

امام جمعه کرمان هفته نیروی انتظامی را نیز گرامیداشت و گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم بسیار با اهمیت است و ما قدردان تلاش آن‌ها هستیم.

او با اشاره به جایگاه والای علمی و معنوی علامه آیت الله حسن زاده املی رحلت وی را به مردم و اعضای حوزه‌های علمیه تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه دراستان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه گفت: خداوند در آیات متعددی از قران کریم جایگاه بی نظیر انسان در بین مخلوقات را به رخ کشیده است و انسان جایگاه ویژه و ممتازی دارد و باید برای جایگاه و شخصیت خویش ارزش قائل شود و بی شک این شناخت از خویشتن تاثیرات تربیتی فراوانی دارد و انسانی که ارزش و منزلت واقعی خود را بشناسد دچار لغزش نمی شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار