افزایش آمار شهدای استان مرکزی

آمار شهدای استان مرکزی ۹۰۰ تن افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در پی تحقیق و بررسی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی آمار شهدای این استان با افزایش ۹۰۰ تنی به ۷ هزار ۱۰۰ شهید رسید.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در   نشست خبری سالروز برگزاری این کنگره از افزایش آمار شهدای استان مرکزی به ۷ هزار و ۱۰۰ تن خبر داد.

سردار کریمی افزود: امروز بعد از گذشت ۲ سال از برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره و با تحقیقات میدانی انجام‌شده به ۷ هزار ۱۰۰ شهید والامقام در استان دست پیدا کرده‌ایم.

او اضافه کرد: در کارگروه آمار و اطلاعات شهدا بعد از تهیه فرهنگ‌نامه ۲۲ جلدی و تکمیل پرونده‌های ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، کار تحقیق و بررسی شهدای استان با قوت و جدیت ادامه پیدا کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بعد از برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره، با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ادامه مسیر، هیچ‌گونه فعالیتی متوقف نشد و در قالب گام دوم کنگره کلیه فعالیت‌ها ادامه پیدا کرد.

او با بیان اینکه در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی ۲۵ کمیته و ۱۶ کارگروه تخصصی با حضور اقشار و دستگاه‌های مختلف تشکیل شد، ادامه داد: تحقیقات ۲ ساله کارگروه آمار و اطلاعات کنگره شهدای استان مرکزی و رسیدن به آمار ۷ هزار و ۱۰۰ شهید والامقام در استان، نشان از نقش پررنگ استان مرکزی در موفقیت‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس دارد و لذا تبیین نقش استان یک رسالت مهم است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.