به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت؛ کاربران شبکه های اجتماعی از اختلال دوباره در اینستاگرام پس از قطعی روز دوشنبه خبر دادند. سخنگوی شرکت فیسبوک که مالک این برنامه است، گفت: "ما می دانیم که برخی از افراد در دسترسی به برنامه ها و محصولات ما با مشکل روبرو هستند. ما در تلاش هستیم تا اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی برگردد و برای هرگونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم. "
ردیاب آنلاین وب سایت Down Detector افزایش شدید شکایات را از بعد از ظهر نشان داد، زیرا بسیاری از مردم در توئیتر از مشکلات دسترسی به اینستاگرام شکایت کردند. بسیاری از کاربران این برنامه از اختلال در دسترسی به این پلتفرم ابراز نارضایتی کردند. این بحران در پی اختلال رسانه های اجتماعی در روز دوشنبه ، زمانی که واتساپ ، اینستاگرام و فیسبوک بیش از شش ساعت از کار افتاده بودند ، دوباره رخ داده است.
این سه برنامه که همه متعلق به فیسبوک هستند و از زیرساختهای مشترکی استفاده می کنند، اندکی قبل از ساعت 5 بعد از ظهر به وقت انگلیس در روز دوشنبه از کار افتادند. این خاموشی، بزرگترین خاموشی فیسبوک در تاریخ بود که ناشی از یک فرمان اشتباه بود و منجر به آن چیزی شد که غول رسانه های اجتماعی "اشتباه خود ما" می دانست.
سخنگوی این شرکت پس از این خاموشی بی سابقه گفت: "ما کارهای گسترده ای انجام داده ایم تا سیستم هایمان خود را برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز ایمن کنیم. ما سعی داریم همیشه بهترین خدمات را ارائه بدهیم."
گفتنی است که حسابهای رسمی اینستاگرام و فیسبوک با انتشار توئیتهایی اعلام کردند از قطعی امشب اطلاع دارند و درصدد رفع آن هستند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/