به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ اینستاگرام شب گذشته ساعتها از کار افتاد، اما با تغییر ظاهری در نحوه مدیریت ویدئوها توسط کاربران، دوباره به میادین بازگشت. اینستاگرام قالب طولانی IGTV خود را با ویدئوهای معمولی از فید اصلی ادغام کرده و تنها یک فرمت برای همه ویدئوهای اینستاگرام باقی مانده است.
در این به روز رسانی جدید نام IGTV به Instagram TV تغییر پیدا کرده است و اکنون کاربران این شبکه اجتماعی میتوانند ویدئوهایی را به مدت ۶۰ دقیقه را در فید اصلی به اشتراک بگذارند و دیگر نیازی به اینکه کاربران برای مشاهده ویدئوی کامل به بخش Instagram TV بروند، نیست. این قابلیت جدید ممکن است به بلاگرها و اینفلوئنسرها نیز کمک کند تا بتوانند ویدئوهای تبلیغاتی خودشان که طولانی هم هستند را به این شکل به اشتراک بگذارند.
در این قابلیت همه ویدئوهای جدیدی که در اینستاگرام آپلود میشوند، چه کوتاه باشند و چه بلند در بخش جدیدی به نام Video ذخیره میشوند. اینستاگرام چند ویژگی ویرایش دیگر را نیز معرفی کرده که میتوان به قابلیت برش ویدئو، اضافه کردن فیلترها، اضافه کردن موقعیت مکانی و اضافه کردن نام افراد اشاره کرد.
این ویژگی میتواند جذب کاربران برای دیدن ویدئوهای اینستاگرام را افزایش دهد. عرضه IGTV آن چیزی نبود که اینستاگرام انتظار داشت و مخاطبان را به خود جذب نکرد. اکنون این به روزرسانی باعث میشود قالب ویدئویی طولانیتر در دسترس قرار گیرد و کاربران به آسانی بتوانند ویدئوها را مشاهده کنند. ممکن است سازندگان تمایل بیشتری به اشتراک گذاری ویدئوها در اینستاگرام داشته باشند و این ممکن است به غول رسانههای اجتماعی کمک کند تا بهتر با TikTok، YouTube و سایر شبکههای اجتماعی متمرکز بر ویدئو رقابت کنند.
گفتنی است که این به روز رسانی جدید از امشب به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار میگیرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/