سفر استاندار خراسان رضوی به سبزوار ۶۰ مصوبه داشت

سفر روز شنبه استاندار خراسان رضوی به "سبزوار" ۶۰ مصوبه برای حل مشکلات توسعه‌ای این شهرستان در غرب استان به همراه داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: این مصوبات در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریت شهری و روستایی و کمک به محرومان به تصویب رسیده است.

او افزود: در سفر یک روزه به این شهرستان، بازدید‌هایی از شهر روداب و روستا‌های "کلاته حاج برات" و "سلیمانیه" سبزوار انجام و نشست‌هایی نیز با مردم برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: حاصل نشست جمع بندی با حضور مسئولان استانی و شهرستان سبزوار ۶۰ مصوبه اقتصادی و عمرانی بود که از محل تامین اعتبار، توافق بین دستگاه‌های شهرستانی، استانی و ستاد استانداری اجرایی می‌شود.

مجتبی علوی‌مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: این شهرستان ظرفیت‌های مناسبی در حوزه کشاوری، دامپروری، صنعت و معدن دارد و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، مسیر توسعه این منطقه شتاب گرفته است.

او افزود: توسعه شهرستان سبزوار مرهون حضور موثر، تلاش و جدیت مدیران شهرستان و شورای تامین در ایجاد نظم، امنیت و مسائل اجتماعی است که شایان قدردانی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ادامه داد: با تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و دادگستری سبزوار در امسال شاخص‌های امنیتی این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چشمگیری یافته است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.