معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام :

تاکنون ۳۰ درصد از دانش آموزان تربت جامی واکسینه شده اند

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تاکنون ۳۰ درصد از دانش آموزان تربت جامی واکسینه شده اند و عملیات واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا زمانی تسریع می‌شود که والدین نسبت به تشویق فرزندان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد رحیمیان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: انجام واکسیناسیون کرونا در گروه‌های سنی ۱۸-۱۲ سال دانش آموزان متوسطه ۱ و متوسطه ۲ طبق مجوز‌های صادر شده واکسن سینوفارم در دونوبت به فاصله حداقل یک ماه است.  تمامی افراد بالای ۱۲ سال می توانند با حضور یکی از اولیاء وبا دسترس داشتن کارت ملی به نزدیکترین خانه بهداشت یا مرکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود یا پایگاه‌های تجمیعی سطح شهر برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید



او افزود:واکسیناسیون دانش آموزان شرایط مساعدی را برای بازگشایی مدارس فراهم می‌کند و این مهم جز با ترغیب و تشویق فرزندان از سوی والدین میسر نمی‌شود.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:دانش آموزان و همه افرادی که واکسن تزریق می‌کنند، پس از تزریق نیز باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و امیدواریم که از این پیچ تاریخی عبور کنیم و آسایش و آرامش به مردم برگردد.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.