رضایی:

تلاش کنیم وعده‌های سفر رئیس جمهور رنگ عمل به خود بگیرد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور برای استان اهمیت زیادی داشت چرا که همه منتظر تصمیمات دولت در این سفر بودیم و از حالا باید تلاش کنیم، زیرا مردم منتظر تحقق وعده‌ها هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتشار  در صفحه فضای مجازی خود با ارائه گزارشی از سفر یک روزه هیات دولت به استان بوشهر، نوشت: این سفر برای استان اهمیت زیادی داشت چرا که همه منتظر تصمیمات دولت در این سفر بودیم تا گشایشی در زندگی و معیشت مردم ایجاد شود.

او نوشته است که رئیس جمهور از پیشنهادش برای استفاده از ظرفیت پتروشیمی‌ها در روند ساخت راه آهن شیراز- بوشهر استقبال کرده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم با اشاره به دستور رئیس جمهور برای ساخت سد دهرود و جاده نمازگاه- ارم- بوشکان، عنوان کرده است که وزی راه و شهرسازی هم قول داده است که اعتبار لازم را برای جاده اختصاص دهد.

رضایی با بیان اینکه مشکلات خرما را به وزیر جهادکشاورزی منتقل کرده، از قول وزیر برای پیگیری و تمرکز بیشتر بر دشتستان خبر داد.

او گفته در مسیر برگشت همراه با رئیس جمهور بوده است و مشکلات دشتستان را به طور دقیق‌تر با رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در میان گذاشته است؛ مشکلاتی مانند فقر و محرومیت دشتستان، اهمیت ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، لزوم ساماندهی کشاورزی و حل مساله اشتغال و تعیین تکلیف سند زمین‌های مردم که رئیس جمهور قول پیگیری داده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نوشته است که نامه‌ای درباره بیمارستان ۱۷ شهریور به رئیس جمهور داده که در پی آن، نامه‌ای از رئیس دفتر رئیس‌جمهور در مورد دستور سید ابراهیم رئیسی برای تسریع در ساخت بیمارستان به دستش رسیده است.

انتقال نگرانی‌های مردم دشتستان در مورد وضعیت آب آشامیدنی و کشاورزی، اهمیت سد دالکی، دغدغه کشاورزان درباره آب‌بهای نخیلات و زمین‌های کشاورزی به وزیر نیرو، گفت وگو با وزیر نفت در مورد تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی و شرکتی و ایثارگران نفت، مسئولیت اجتماعی نفت در برابر مردم استان، بی‌توجهی نفت نرگسی به مردم و همچنین حمایت از ورزش دشتستان و  گفت‌وگو با وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره دغدغه مردم استان درخصوص ته‌لنجی، از دیگر مواردی است که رضایی به آن‌ها اشاره کرده است.


بیشتر بخوانید


او اختصاص بودجه ۳۶۰ میلیارد تومانی برای سد دالکی و ۲۵۵ میلیارد تومانی برای تکمیل طرح آبیاری و زهکشی، و اجرای طرح تحول نخیلات و نیز آبیاری نوین در سعدآباد، آبپخش و شبانکاره، دالکی و کلل را از دستاوردهای سفر هیات دولت برای دشتستان عنوان کرد.

نماینده مردم دشتستان عنوان کرده است: اگرچه به نظر می‌رسد در این سفر توجه کافی به بخش بوشکان نشد، اما با همراهی مسئولان اجرایی تلاش خواهیم کرد تا در آینده جبران شود.

رضایی با تشکر از حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان بوشهر، تاکید کرده است: دستاورد‌های سفر رئیس‌جمهور به استان حاصل تفکر جهادی و محرومیت‌زدایی دولت و البته تلاش بی‌وقفه مدیران اجرایی بوده است که الحمدلله دشتستان به تناسب موقعیت بالاترین سهم را داشته است. از حالا باید تلاش کنیم تا این قول و وعده‌ها رنگ عمل به خود بگیرد، مردم منتظر تحقق وعده‌ها هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.