مسائل و چالش‌های پیش روی ساماندهی کارکنان دولت بررسی شد

مسائل و چالش‌های پیش روی موضوع ساماندهی کارکنان دولت با حضور استادان دانشگاه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به  نقل از روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، نهمین جلسۀ کارگروه ساماندهی کارکنان دولت، روز یکشنبه ۱۸ مهرماه در محل سازمان اداری استخدامی کشور برگزار شد. در این جلسه علاوه بر مدیران، کارشناسان و مشاوران سازمان، تنی‌چند از استادان دانشگاه، نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، آقایان «عباس گودرزی» و «علی بابایی کارنامی»، و نمایندۀ مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند. در این جلسه مسائل مرتبط با این موضوع، علل آن‌ها و نیز راهکارهای پیشنهادی و چالش‌های پیش روی هریک از راهکارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیگیری این موضوع از تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ پس از حضور دکتر میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری استخدامی کشور، در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و استماع دغدغه‌های نمایندگان محترم مردم، بلافاصله در دستورکار سازمان قرار گرفته و تا رسیدن به راهکار مطلوب با قوت و جدیت استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خبرنگار عزیز لطفا شما که به این آقای رئیس استخدامی دسترسی دارید از ایشان بپرسید این ماجرای کد استخدامی برای شروع بکار اساتید جذب شده چیست؟؟ بازی جدیدی که متاسفانه به رفتن نخبگان کمک میکند. مواردی است که بعد از 25 سال درس خواندن و هزار خوان جذب، دوسال منتظر یک کد از طرف ایشان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۰ دی ۱۴۰۱
با سلام، توی این قانون اومده 2 سال سابقه با اون شرکت ! بنده ای که سه سال تو جنوب کار کردم و تواناییم رو نشون دادم! بعد اومدم تهران و یه سال تو اون شرکت مامور بودم و الان چند ماهه قرارداده مستقیم شدم با اون شرکت و پارتیش رو نداشتم روز اول مستقیم بیام همینجا سر کار، وضعم قراره چی بشه ؟؟
آخرین اخبار