نیکزاد:

افزایش تسهیلات و وام‌های رایگان مسکن در دستور کار است

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: بنیاد مسکن با جدیت موضوع تامین مسکن محرومان و نیازمندان را دنبال می‌کند و افزایش سطح تسهیلات و وام‌های رایگان تامین مسکن را در دستور کار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید کرد و اظهار داشت: بنیاد مسکن با جدیت موضوع تامین مسکن محرومان و نیازمندان را دنبال می‌کند و افزایش سطح تسهیلات و وام‌های رایگان تامین مسکن را در دستور کار دارد.

او در بازدید از روستا‌های شهرستان‌های خفر و جهرم خواسته اهالی روستا‌ها را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم الحاق زمین به بافت روستا‌ها برای توسعه امکانات گردشگری، تامین مسکن نیازمندان، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سند دار کردن واحد‌های روستایی تاکید کرد.

نیکزاد در ادامه در نشست همفکری به همراه محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن فارس با بخشداران، دهیاران و اعضای شورای روستا‌های شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع جهت توسعه و محرومیت زدایی روستایی قرار گرفت.

عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه این سفر مصوبات سفر دکتر نیکزاد به شهرستان‌های جهرم و خفر را برشمرد و اظهار داشت: بازنگری طرح هادی ۴۱ روستا در این دو شهرستان، احداث ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان جهرم، واگذاری زمین به بنیاد مسکن فارس جهت طراحی و ساخت مسکن اقدام ملی شهرستان خفر از جمله این مصوبات است.

زمانی در ادامه گفت: بررسی جهت امکان ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در شهرستان جهرم، ایجاد فرصت حداکثر تا یک هفته طرح بازنگری هادی روستایی جهت تمامی روستا‌های شهرستان‌های یاد شده و اقدام توسعه و محرومیت زدایی از سوی بنیاد جهت روستا‌هایی که زیرسازی آماده دارند از دیگر مصوبات این سفر است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس خاطر نشان کرد: تسهیل در افزایش محدوده طرح هادی روستایی نیز مصوبه‌ای است که اجرای آن مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
سلام واقعآ چرا به داد ما نمی رسید شروع به کار کردیم الآ دیگه پول نداریم کار بکنیم واقعآ به پنجاه میلیون نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
توی روستا های استان مرکزی خدماتی از نظر آسفالت و آبرسانی وجود ندارد ولی پول پروانه می خواهند که زیاد هم هست
آخرین اخبار