۱۳ سازمان جهان عرب تروریستی خواندن نهادهای فلسطین را محکوم کردند

سازمان‌ها و نهاد‌های جهان عرب با امضا بیانیه‌ای تروریستی خواندن شش نهاد حقوق بشری فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، ۱۳ حزب، نهاد و سازمان سیاسی جهان عرب با صدور بیانیه‌ای مشترک، تروریستی خواندن شش گروه حقوق بشری فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

۱۳ نهاد از تونس، مراکش، فلسطین، اردن، موریتانی، لبنان، مصر، سوریه، کویت و بحرین در حساب رسانه‌های اجتماعی خود  بیانیه‌ای امضا شده را در این باره منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است: ما این طبقه بندی را محکوم می‌کنیم و آن را به عنوان بخشی از سیاست اشغالگری رژیم صهیونیستی که حقوق مردم فلسطین را غصب می‌کند، می‌پذیریم. تروریسم واقعی از سوی رژیم صهیونیستی نمایان شده که از لحاظ تاریخی به عنوان امتداد گروه‌های تروریستی و جنایتکار تأسیس و از زمان تأسیس به عنوان غاصب، به اشغال سرزمین‌ها، کشتار و آواره شدن مردم فلسطین اختصاص داده شده است.

جهان عرب در این بیانیه از همه افراد آزاد جهان خواستند تا علیه این تصمیم رژیم صهیونیستی اقدام و این طبقه بندی تروریسم را رد کنند.

چندی پیش، اسامه القواسمی، عضو شورای انقلابی و سخنگوی رسمی جنبش فتح تروریستی توصیف کردن ۶ سازمان حقوق بشری فلسطینی را اقدامی تروریستی، غیرقابل قبول و محکوم شده توصیف کرد.

بر اساس  اسنادی که وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی منتشر کرد، سازمان‌های الضمیر‎، الحق، مرکز بیسان، سازمان دفاع از حقوق کودکان شاخه فلسطین، شبکه صامدون و اتحادیه کمیته‌های کشاورزی مرتبط با جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شناخته شدند و رژیم صهیونیستی این شش گروه مدنی فلسطینی را با ادعای وابستگی به جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، «سازمان تروریستی» معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار