جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

قرار داشتن بیت‌الاحزان دلیل مخالفت با ساخت بقیع است

سردار قریشی با اشاره به اینکه ساخت صحن ائمه بقیع آرزوی همه مسلمانان است، گفت: یکی از اهداف دشمنی با حرم بقیع قرار داشتن بیت‌الاحزان در این منطقه است.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (دوشنبه) در همایش طراحی آستان مقدس ائمه بقیع و معرفی برگزیدگان این طرح گفت: شاید این سوال پیش بیایید که با وضعیت فعلی بقیع در عربستان و رابطه ما با این کشور طراحی ساخت صحن ائمه بقیع چه معنایی پیدا می‌کند؟ پاسخ به این سئوال را با ذکر مثالی عنوان می‌کنم و آن اینکه وضعیت امروز ما و عربستان بسیار آماده‌تر از انجام ساخت عتبات عالیات در زمان صدام است، زیرا در آن زمان کسی تصور نمی‌کرد روزی ساخت عتبات عالیات توسط مردم و مهندسان کشورمان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت صحن ائمه بقیع آرزوی همه مسلمانان است، ادامه داد: این جشنواره برای انجام یک کار صرف ساختمانی نیست، بلکه این به‌عنوان کاری فرهنگی و تبلیغ تشیع شناخته می‌شود از سوی دیگر یکی از اهداف دشمنی با حرم بقیع هم به دلیل قرار داشتن بیت الاحزان در این منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج مستضعفین ، بقیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار