تاکید شیخ قاووق بر آمادگی مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان از آمادگی آموزشی و تسلیحاتی مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و برنامه‌های آن علیه لبنان سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سوریه ”سانا“، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی ضمن اشاره به  آمادگی آموزشی و تسلیحاتی مقاومت گفت: تعرض به تظاهرات مسالمت آمیز در «الطیونه» نشان داد ماهیت جنایتکارانه شبه نظامیان «القوات اللبنانیه» تغییری نکرده است و برنامه آن بهترین الگو برای شعله ور کردن مجدد آتش جنگ داخلی در لبنان است.

وی برنامه «القوات اللبنانیه» را خطری واقعی  برای موجودیت لبنان و آینده این کشور دانست، زیرا به وضوح سیاست آمریکا را برای کشاندن لبنان به جنگ داخلی دنبال می‌کند. وی تاکید کرد دشمنان لبنان به سبب حمایت‌های گسترده‌ای که از رویکرد مقاومت می‌شود خشمگین هستند و امید‌ها و تلاش‌های آن‌ها برای تشکیل جبهه داخلی جهت مقابله با مقاومت با شکست روبرو شد.

پیشتر در پی تظاهرات مسالمت‌آمیز حامیان جنبش امل و حزب‌الله در مقابل دادگستری لبنان، شبه‌نظامیانی که از قبل بر روی ساختمان‌های اطراف مستقر شده بودند به سوی آنان شلیک کرده و بر اثر اصابت گلوله به سر و قلب برخی از مردم ۷ تن شهید شده و بیش از ۳۰ تن دیگر نیز مجروح شدند. بلافاصله بعد از این حادثه حزب‌الله و جنبش امل اعلام کردند حزب القوات اللبنانیه مسئول این حمله است و باید محرکان و صحنه‌گردانان این حادثه معرفی و مجازات شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار