طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشور؛

مجوز پرواز‌های ۷ شرکت هواپیمایی تعلیق شد

سازمان هواپیمایی کشوری مجوز تعدادی از مسیر‌های پروازی ۷ شرکت هواپیمایی داخلی را تعلیق کرد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به دلیل عدم توجه به هشدار‌های سازمان هواپیمایی کشوری توسط تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر عدم رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی (۶۰ درصدی ظرفیت هواپیما) در پرواز‌های داخلی و همچنین فروش بلیت بالاتر از سقف نرخی تعیین شده، اقدام به تعلیق مجوز برخی از مسیر‌های پروازی شرکت‌های هواپیمایی متخلف کرده است.


بیشتر بخوانید


بدیهی است در صورت تکرار تخلفات ذکر شده شرکت‌های هواپیمایی مذکور اعلام عمومی شده و در جهت حفظ حقوق عامه به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

مسافران می‌توانند شکایت‌های خود را در خصوص موارد فوق الذکر به سازمان هواپیمایی کشوری جهت پیگیری ارسال یا در سایت سازمان ثبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
چندماه پیش با ایران تور از مشهد به اصفهان اومدیم،واقعا هواپیمای داغونی بود،خیلی بهمون برخورد
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۱۹:۵۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
وقتی قانون وجود ندارد هرکی به هرکی می شود!!!
این شرکت های هواپیمایی با ابتزاز از مردم و زورگیری مبالغ هنگفت با خدمات خیلی خیلی خیلی کم، موجب شده که این شرکتها بی بند و بار هر قیمتی در هر زمانی که بخواهند از مسافرین بگیرند و مسافر مجبور که در دوراهی گیر کرده حیلت و راه و چاره ای ندارد که غیر از تحت این فشار و سُحت و زورگیری که توسط این شرکتها گرفته می شود قبول کند.
بلیط 5 میلیون تومان با 10 برابر قیمت آن یعنی 500 میلیون گرفته می شود و کسی که گیر کرده در این حالت و این ابتزاز مجبور به پرداخت است!!!
انا لله وانا الیه راجعون.
آخرین اخبار