نجات جان کودک ۹ ماهه سنندجی توسط پلیس

فرمانده انتظامی کردستان گفت:حضور و اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مانع از حادثه ناگوار برای کودک ۹ ماهه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه جان کودک ۹ ماهه در یکی از محلات شهرستان سنندج در خطر است، بلافاصله اکیپ گشت ۱۱۰ در محل حاضر شدند.

آزادی افزود: در بررسی جزئیات حادثه مشخص شد، والدین خردسال ۹ ماهه به دلیل عدم صلاحیت نگهداری و نامطلوب بودن شرایط زندگی باید خردسال را برابر حکم قضایی تحویل کارشناسان اورژانس اجتماعی دهند که پدر بچه از تحویل امتناع نموده و قصد داشت فرزندش را از بالای پشت بام به داخل کوچه پرت نماید.

او خاطر نشان کرد: پس از حضور مامورین گشتی در محل، سراکیپ گشت به دلیل مسدود بودن راه پشت بام با تدبیر و اقدام هوشمندانه از طریق تیر برق موجود در مجاورت ساختمان خود را به پشت بام رسانده و ضمن دعوت فرد متهم به آرامش با یک اقدام سریع کودک خردسال را نجات می‌دهد.

 فرمانده انتظامی کردستان بیان داشت: این اقدام خداپسندانه و به موقع مامور فداکار موجب نجات جان یکی از شهروندان شد، که پلیس بر وجود چنین افراد از جان گذشته و مخلص افتخار می‌کند، در ادامه نیز کودک را تحویل اورژانس اجتماعی دادند و جمعی از شهروندان سنندجی از اقدام این مامور فداکار، تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: پلیس ، نجات جان ، کودک ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.