فرماندار خواف:

۸۱ درصد مردم خواف دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

فرماندار خواف گفت: تاکنون ۸۱ درصد از جمعیت هدف در خواف دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی فرماندار خواف در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، گفت: ۸۱ درصد از مادران باردار نیز در راستای کاهش همه گیری کوید ۱۹ واکسینه شده‌اند و ۸۱ درصد مردم خواف دوز اول واکسن کرونا و ۵۰ درصد مردم خواف نیز دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

او افزود: با توجه به اینکه خواف هم اکنون در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد و با ادامه این روند هر لحظه امکان جهش و تغییر وضعیت و اعمال محدودیت، دور از ذهن نیست.

فرماندار خواف بر الزام همه مدیران و معلمان بر انجام واکسیناسیون تاکید کرد و ادامه داد: هیچ معلمی حق ندارد بدون تزریق واکسن در کلاس درس حضور یابد.

سنجرانی با اشاره به اینکه هنوز برخی از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی واکسینه نشدند، بیان کرد: حدود ۹۸ درصد از مسئولان ادارات واکسینه شده‌اند و مدیران باید در اسرع وقت، از وضعیت واکسیناسیون کارکنان در اداره خود، گزارشی ارائه دهند.

او تصریح کرد: برای اقناع سازی افکار عمومی و بیان مزایای واکسیناسیون بایستی از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و همچنین بستر فضای مجازی مبنی بر پشتیبانی از برنامه‌های مقابله با این ویروس منحوس استفاده کنیم.

فرماندار خواف در پایان از اجرای محدود‌ها برای تالار‌ها و رستوران‌ها خبر داد و تاکید کرد: تیم‌های نظارتی شبکه بهداشت و درمان، نظارت خود بر اصناف و عملکرد نهاد‌های دولتی برای مقابله هرچه بهتر با همه گیری دوباره کرونا تشدید نمایند و مردم نیز از عادی انگاری بپرهیزند.

انتهای پیام//د.ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.