اجرای ۱۳۶ برنامه در هفته بسیج

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبرکردی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ضمن گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از اهالی رسانه گفت از بیست و نهم آبان لغایت پنجم آذر را هفته بسیج می‌نامند، خداوند متعال در آیه ۵۴ سوره مائده بشارت گروهی را داده است که مصداق آن بسیجیان هستند و خوشا به حال بسیجیان که این آیه شامل آنهاست.

او افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ۱۳۶ برنامه برای این هفته در همه‌ی پایگاه‌های بسیج در نظر گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه زرند ادامه داد: از مهمترین برنامه‌های این هفته فضاسازی در سطح شهر، ابلاغ برنامه‌های متنوع و نو در ادارات و نهاد‌ها، برگزاری یادواره شهدا و محفل شهدا به صورت خانوادگی با هدف شناخت شهدا در طایفه و اقوام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با قدردانی از بسیجیان همیشه در صحنه در تشریح برنامه‌های این مجموعه تاکید کرد: تقدیر از بسیجیان شرکت کننده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تجلیل از کادر درمان بدلیل تلاش‌های آن‌ها در دو سال اخیر، برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان در کلینیک فجر می‌باشد.

سرهنگ کردی برگزاری نشست بصیرتی، کوهنوردی، پیاده روی از پایگاه به سمت گلزار شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا از جمله اقدامات هفته بسیج دانست.

او تصریح کرد: دو برنامه شاخص هفته بسیج برگزاری نمایش اقتدار بسیجیان در قالب گردان امام علی (ع) و امام حسین (ع) و گردان کوثر می‌باشد.

سرهنگ کردی در پایان افزود: شرکت گسترده بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و سخنرانی قبل از خطبه‌ها و انتقال ارزش‌های شهدا و بسیجیان به جوانان و نوجوانان نیز ازجمله برنامه‌های این هفته می‌باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار