امارات به آزادی زوج صهیونیست در ترکیه کمک کرد

روزنامه عبری اسرائیل هیوم اعلام کرد که رئیس شورای امنیت ملی امارات، کسی بود که برای آزادی زوج صهیونیست در ترکیه میانجیگری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از فلسطین الان، امروز (پنجشنبه) وب سایت روزنامه عبری اسرائیل هیوم اعلام کرد امارات، کشوری بود که برای آزادی زوج صهیونیست که در ترکیه بازداشت بودند، میانجیگری کرد.

در گزارش این وبسایت آمده است که طحون بن زاید، رئیس شورای امنیت ملی امارات کسی بود که به آزادی زوج صهیونیست که سحرگاه امروز (پنجشنبه) از زندان‌های ترکیه آزاد شدند، کمک کرده بود.

به نوشته این وب سایت، بن زاید روابط بسیار خوبی با مقامات ارشد اطلاعاتی ترکیه و همچنین مقامات ارشد دولتی در آنکارا و دستیاران رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور دارد.

اسرائیل هیوم در گزارش خود نوشت که بن زاید از طرف مقامات رژیم صهیونیستی، مقامات ترکیه را متقاعد کرد که این زوج صهیونیستی بی‌گناه هستند و هیچ ارتباطی با سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی ندارند و به اشتباه دستگیر شده اند.

پیشتر از این خبرگزاری آناتولی اعلام کرده بود که پلیس ترکیه دو صهیونیست را روز جمعه در حالی که مشغول عکاسی از کاخ ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان بودند دستگیر کرده است. دو شخص دیگر با این صهیونیست‌ها بودند که اهل ترکیه بوده و اتهامات سیاسی نیز داشتند.

پس از آن نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هر کاری انجام می‌دهد تا این دو نفر را بازگرداند و گفت که این رژیم تلاش زیادی برای کمک به «ناتالی» و «موردی اوکنین» صهیونیست‌هایی که پس از گرفتن عکس از کاخ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دستگیر شدند، انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار