ادامه هفته چهاردهم لوشامپیونه با برگزاری ۴ مسابقه

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

متز ۳ - بوردو ۳

گل‌های این بازی را الیا و اودین (۲ بار) برای تیم بوردو و نیکولاس پریولدی و انگوته (۲ بار) برای تیم متز به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال متز و بوردو با تساوی در این بازی به ترتیب با ۹ و ۱۳ امتیاز در جایگاه بیستم و شانزدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.

استراسبورگ یک - رنس یک

گل‌های این بازی را اکیتیک برای تیم رنس و بلگارده برای تیم استراسبورگ به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال استراسبورگ و رنس با تساوی در این بازی با ۱۹ و ۱۳ امتیاز در رتبه‌های هفتم و پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تروا صفر - سنت اتین یک

تک گل این بازی را تراوکو در دقیقه ۶۱ برای تیم سنت اتین به ثمر رساند. تیم فوتبال سنت اتین با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت. تیم تروا نیز با سیزده امتیاز در رتبه هفدهم باقی ماند.

آنژه یک - لوریان صفر

تک گل این بازی را مانگانی در دقیقه ۶۹ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. آنژه با کسب ۳ امتیاز این مسابقه با ۲۱ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی جای گرفت. تیم لوریان نیز با ۱۵ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.

 


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار