ادامه هفته دوازدهم لوشامپیونه با برگزاری ۴ دیدار

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

مون پلیه ۲ - نانت صفر

گل‌های این بازی را مولت و واهی برای تیم نانت به ثمر رساندند. تیم فوتبال مون پلیه با پیروزی در این بازی ۱۶ امتیازی شد به رتبه یازدهم جدول رده بندی لوشامپیونه صعود کرد. تیم نانت نیز با هفده امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

استراسبورگ ۴ - لوریان صفر

گل‌های این بازی را آخورکه، دیالو ۲ بار و توماسون برای تیم استراسبورگ به ثمر رساندند. تیم فوتبال استراسبورگ با شکست حریف خود هفده امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت. تیم لوریان نیز با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

تروا ۲ - رن ۲

گل‌های این بازی را عادل رامی و دینگومت برای تیم تروا و آکوارد و تریر برای تیم رن به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال رن و تروا با تساوی در ایت بازی به ترتیب ۱۳ و ۱۹ امتیاز در رده‌های چهاردهم و پنجم جدول رده بندی لوشامپیونه قرار گرفتندو

بوردو ۳ - رنس ۲

گل‌های این بازی را عادلی و جیمی بریاند ۲ بار برای بوردو و اکیتیک و لوک بوک برای تیم رنس به ثمر رساندند. تیم فوتبال بوردو با کسب ۳ امتیاز این بازی با ۱۲ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفت. تیم رنس نیز با ۱۱ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار