۴۷۰۰ بازرسی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشدید گشت‌های نظارتی با هدف برخورد با گرانفروشی در حوزه تولید و عرضه کالا‌های اساسی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: اکیپ‌های گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان در آبان ماه بیش از ۴ هزار و هفتصد مورد بازرسی را با همکاری سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، جهاد کشاورزی، شبکه‌های بهداشت و... انجام داده اند.

او افزود: عمده این بازرسی‌ها متمرکز بر کارخانجات و واحد‌های تولید کالا‌های اساسی در استان بوده و تلاش شده تا با نظارت مستمر دراین حوزه، روند تولید تا توزیع و عرضه، پایش شده و تخلفات به حداقل کاهش یابد.

سالاری گفت: نگاه ما در گشت‌های نظارتی مبتنی بر پیشگیری از وقوع تخلفات بوده که در این راستا طی ماه گذشته به ۲ هزار و  ۱۰۰ واحد تولیدی و صنفی برای رفع تخلفات تذکر داده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا گزارشات و شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا موارد در گشت‌های مشترک، بررسی و در صورت محرز شدن تخلف، ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفان اعمال قانون شوند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار