پشت پرده تخفیف ۹۹ درصدی در فروشگاه ایرانی به بهانه بلک فرایدی

در این گزارش به زوایای مختلف حراج جمعه سیاه یکی از فروشگاه های اینترنتی که ادعا شده تقلبی است پرداخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بلک فرایدی یا جمعه سیاه، آخرین جمعه ماه نوامبر است که در بسیاری از کشور‌های غربی؛ تاریخی برای آغاز خرید‌های کریسمس و سال نو است. در کشور‌های مختلف برندها، مغازه‌ها و حتی فروشگاه‌های اینترنتی، تخفیفات و حراج‌های فوق العاده‌ای روی اجناس خودشان اعمال می‌کنند و همین حراج‌های عجیب و غریب، خریداران را تشویق می‌کند تا خرید کنند.

مردم در برخی از کشور‌ها از شب‌های قبل جلوی فروشگاه‌ها صف می‌کشند تا بتوانند از تخفیف‌های بلک فرایدی استفاده کنند، این هجوم به فروشگاه‌ها برای خرید، درباره فروشگاه‌های اینترنتی هم صدق می‌کند و در برخی از مواقع، سایت‌ها با اختلال عمده روبه‌رو می‌شوند. مهمترین نقطه جذاب در بلک فرایدی، تخفیفات باورنکردنی روی اجناس است. تخفیفاتی که در برخی از مواقع به حدود ۹۹ درصد هم می‌رسد.

با این که بلک فرایدی سنتی آمریکایی است، اما این فرهنگ به سایر کشور‌های دنیا نیز کشیده شده است. این سنت به ظاهر عجیب و جالب به کشور ما و فروشگاه‌های اینترنتی و مغازه‌ها هم رسیده و در این روز و روز‌های پس از آن شاهد تخفیفات عجیبی در کشور هستیم. بلک فرایدی را می‌توان ترویج مصرف گرایی و اسراف نیز نامید. فرهنگی غربی و عجیب که این روز‌ها به فرهنگ ایرانی-اسلامی ما نیز رخنه کرده است.

کافی است چرخی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بزنیم تا تخفیفات گسترده‌ای که از سوی فروشگاه‌ها اعلام شده را ببینید. تخفیفاتی که ادعا شده دروغ است، اما ارائه دهندگان آن هیچ توضیحی درباره آن نداده اند و هنوز هم این تخفیفات ادامه دارد و مردم بدون دانستن داستان پشت این تخفیفات در حال خرید هستند.

شکار گنج یا فریب مردم؟!

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معروف کشور، برای روز بلک فرایدی مسابقه‌ای را با نام «شکار گنج» آغاز کرده که در آن تخفیف ۹۹ درصدی را روی برخی از کالا‌های سایت ارائه می‌کند. کاربران برای پیدا کردن کد تخفیف باید بیش از ۱۵۰۰ کالا را مشاهده کنند تا بتوانند آن را پیدا کرده و استفاده کنند، البته اگر کد تخفیفی وجود داشته باشد!

یکی از کاربران توئیتر فارسی، رشته توئیتی را از تخلفات این تخفیف منتشر و ادعا کرده که با استفاده از سایت‌های تحلیلی و کدنویسی توانسته این تقلبی بودن را پیدا کند. او می‌گوید که توانسته کد تخفیف محصول را سریعا پیدا کند، اما هم کد تخفیف و هم کالایی که ارائه شده فیک و تقلبی است.

توئیت کاربر

توئیت کاربر

توئیت کاربر

در موردی دیگر این کاربر نوشته که برای دو محصول متفاوت که در دو زمان مختلف عرضه شدند، این فروشگاه اینترنتی یک کد تخفیف یکسان ارائه کرده است.

توئیت کد تقلبی

این کاربر در ادامه و برای تایید تقلبی بودن این مسابقه رشته توئیت دیگری را منتشر و ادعا کرد کسانی که برنده این تخفیفات هستند از قبل کدها را دارند و از شرکا و همکاران این فروشگاه هستند.

توئیت تقلبی بودن تخفیف

توئیت تقلبی بودن تخفیف

توئیت تقلبی بودن تخفیف

توئیت تقلبی بودن تخفیف

توئیت تقلبی بودن تخفیف

توئیت تقلبی بودن تخفیف

این فروشگاه اینترنتی اعلام کرده که نام هرکسی که کد تخفیف را پیدا می‌کند را در صفحه اینستاگرامی و سایت خودش اعلام می‌کند، اما برخی از کاربران مدعی شدند که این نام‌ها هم جعلی یا از کارکنان و شرکای همین فروشگاه‌های اینترنتی هستند.

در راستای ادعای منتشر شده و صحت مسابقه‌ای که این فروشگاه اینترنتی برگزار کرده، با روابط عمومی این فروشگاه تماس گرفتیم، اما در جواب سوال ما گفتند که پاسخ این ادعا در توئیتر داده شده و قرار است پس از پایان مسابقه، با برندگان مصاحبه‌ای صورت بگیرد، اما پاسخ دقیق و روشنی به سوالات خبرنگار ما داده نشد.

پاسخ فروشگاه اینترنتی

تاکنون شکایات بسیاری از مشکلات فروش و پشتیبانی این فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی منتشر شده، اما هربار حساب‌هایی از پشتیبانی این فروشگاه اینترنتی فقط کد پیگیری کاربران را دریافت کردند، اما هیچ پیگیری صورت نگرفته و پاسخ دقیقی به مشتریانی که به این فروشگاه اعتماد و از آن خرید کرده اند، داده نشده است.

در اینجا لزوم نظارت بر این فروشگاه‌های اینترنتی بیش از پیش احساس می‌شود و باید ساز و کاری اندیشید تا هم مردم بتوانند خرید‌های بهتری داشته باشند و هم نظام خرید اینترنتی بتواند کارش را به درستی انجام بدهد.

گزارش از مائده زمان فشمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید محمودیان
۰۲:۰۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
من تاریخ ۲۶ اردیبهشت یه کیبرد سفارش دادم فرداش دیجی کد تخفیف داد . من خریدمو لغو کردم تا کد تخفیفمو وارد کنم که فروشنده گرون کرد . بدتر شد
من دوباره با قیمت گرونتر سفارش ثبت کردم ۲۹ اردیبهشت و جنس تو انبار فروشنده بود و از طریق دیجی کالا بعد ۲ روز کاری ارسال می شد . البته روز سوم رو که میگه ظرفیتا تکمیله و روز ۴ امم میگه برا کاربران دیجی پلاسه . نزدیک ترین تاریخ ارسالش ۳ خرداد بود . الان ۸ خرداده و از ۲ خرداد مرسوله من تو پردازش گیر کرده . فروشنده کالا رو ارسال کرده دیجی کالا فاکتور کرده بسته بندی کرده ولی یه هفتس که از مرکز پردازش زرین مرسوله رو نمی فرسته مرکز توزیع و من تا الان ۸ بار زنگ زدم و پیگیری کردم همش میگن پیگیری میکنیم و بهتون زنگ می زنیم برای هماهنگ کردن زمان ارسال سفارشتون ولی زهی خیال باطل ، بشین تا بیاد . اپراتور هایی که تماس ها رو جواب میدن کاری جز زدن تیک فوری نمی تونند براتون بکنن که اونم هیچ تاثیری نداره . پولشم پیش پیش گرفتن اگرم بخوام الان کنسل کنم ۵ روز کاری پیگیری می خواد تا بتونم پولمو پس بگیرم .
البته من قبل اینکه این کیبرد رو سفارش بدم حسابی تحقیق کردم و 4 تا پاساژ رو گشتم ولی پیدا نکردم و مجبوری از دیجیکالا سفارش دادم . همیشه هم پرداخت در محل رو میزدم اما این دفعه برای اینکه از پست رایگان استفاده کنم اکانت جدید ساختم و موجودی کالا هم ۱ عدد بود اگرچه که همون فروشنده همون کالا رو تو یه آگهی دیگه داشت صد تومن گرونتر میفروخت و مشکلش کمبود جنس نبود ! و همراهش چندتا چیز دیگه سفارش دادم و گفتم تو ۲ تا مرسوله برام بیارن. این شد که دیگه گزینه پرداخت در محل نداشت رفتم پرداخت اعتباری رو امتحان کنم دیدم بهرش زیاده نمی صرفه بازگشت رو زدم پیام داده که کالای شما تا یکساعت فقط رزرو میشه . رفتم دیدم اون فروشنده ناموجود کرده و حالا باید گرونتر بخرم این بود که گفتم همینکه ارزونتره بذار پرداخت اینترنتی کنم . الان یه مرسولم ۱ خرداد اومده ولی کیبرده هنوز بعد ۱۰ روز از ثبت سفارش نیومده و معلومم نیست کی بیاد . حالا من کاری که کردم این بود که از یه فروشنده دیگه ای با قیمت بالاتر پرداخت در محل سفارش دادم برا ۱۱ خرداد ، هر کدوم که زودتر اومد اون یکی رو کنسل می کنم . و رسیدن مرسوله تازه اول بدبختیه که جنس مرجوعی یا فیک نباشه و پیگیری دریافت پول پرداخت اینترنتی.
کلا دیجی کالا گزینه آخرتون باشه
تو دیجی کالا هم فقط از فروشنده خود دیجیکالا بخرید
یا فروشنده هایی که هم نظر خریدارنشون خوبه و هم کالاشون تو انبار دیجی موجوده
و گرنه اسیر میشید خییییییییییلی بدم اسیر میشید
من اگه می تونستم به عقب برگردم یه کیبرد جایگزین انتخاب می کردم و از بازار حضوری می خریدم ، حتی یه کیبرد پایین تر ولو گرونتر . خیلی راحت تر بودم .
Luxembourg
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۹ دی ۱۴۰۰
متاسفانه دیجی کالا این روزها بخش تولید محتوا را با تولید روشهای متعددی به منظور دور زدن خریدار به اشتباه گرفته است! همزمان با شیوع کرونا به یکباره کلیه دستگاههای کارتخوان را جمع آوری نمود و پرداخت در محل به گزینه کنسل شده ای تبدیل شد حال آنکه اگر کسی نداند تصور می کند دیجی کالا کلیه کالاهای مشتریان را ضد عفونی شده برای مشتری ارسال می کند!!! اما مساله بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که بعید می دانم افراد زیادی از آن مطلع باشند:

متعاقبِ بروز رسانی های نرم افزاری این مارکتینگ پلیس که صد البته همچنان درگیر اشکالات نرم افزاری موجود در آن می باشیم، دیجی کالا بخشی را در پروفایل کاربری مشتریان پنهان نمود که شامل دو گزینه واریز به حساب بانکی و دیگری واریز به کیف پول بود!! بدین معنا که اگر کاربری سفارشی را لغو یا مرجوع نمود وجه مرجوعی به کدام یک از گزینه های مورد نظر واریز شود!! گزینه دیفالت (پیش فرض) را نیز واریز به کیف پول منظور نمود! بدین ترتیب دیجی کالا توانست بخش زیادی از مشتریان را که چه بسا تمایلی به خرید از آن نداشتند به دلیل قرار گرفتن وجوه مشتری در کیف پول دیجی پی وادار به خرید نماید!!! (دسترسی به مقادیر موجود در کیف پول تنها از طریق خرید از دیجی کالا امکان پذیر است) اما همزمان با آشکار شدن این مساله دست به ابتکار جدیدتر دیگری نیز زد!!! برای مشتریان سقف معینی در پرداخت به حساب بانکی آنان نیز منظور نمود تا مشتریان نتوانند کلیه وجوه مرجوعی خود را علیرغم انجام تنظیمات در پروفایل خود به حساب بانکی منتقل کنند!! برای مثال کاربری که وجه مرجوعی وی ۴۰ هزار تومان بود دیگر نمی توانست این وجه را به حساب بانکی خود عودت داده شده ببیند! این عدد در زمان نگارش این کامنت افزایش یافته است اما علیرغم تماس با پشتیبانی خودشان نیز سردرگم هستند و عده ای ارقامی نزدیک به صد هزار تومان را رقم جدید این مقدار توصیف می کنند!!!!! از این همه دروغ تعجب نمی کنید که حتی خودشان نیز با این اعمال ابایی از تحمیل یک کاربر به خرید از این فروشگاه اینترنتی ندارند!! اوج سوء استفاده این شرکت از مشتریان در دوران کرونا بود آنهم بدون کوچکترین اعمال نظارتی که آنان را وقیح تر از قبل نمود!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
امسال توی بلک فرایدی خیلی فروش نداشته . مردم رو برگردوندن ازش . دیجی تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
اولین تخلف دیجی کالا اینه که کسانی که قراره تو قسمت شکار گنج شرکت کنند باید اشتراک دیجی پلاس بخرن.که اشتراک یک ماه که کمترینش بود در اولین روز بود 45 هزار تومان /حالا شماحساب کنید چند نفر گول خوردند بعد هم برای عادی جلوه دادن موضوع اشتراک یک ماه بعد از چند روز برای عضوهای جدید 25 هزار تومان کردند.دومین مورد این بود که به بهانه پیدا کردن کد گنج باعث شدن کلیه کالاهاشون با تخفیف های دروغین دید شه برای مثال کالایی که تا چند روز پیش تو سایته خودشون قیمتش 600 تومان بود 80 در صد تخفیف گزاشته بودن و همون کالا 670شده بود .افرادی هم که بعد از کلی گشت و گزار کدها رو پیدا کردند اصلا نتونستن استفاده کنند.امیدوارم مرجعی برای رسیدگی پیدا بشه
United States of America
محمود
۱۳:۴۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
تیرویج میصیرف گیرایی
بنده خدا اونور حداقب یه تخفیف درس حسابی میدن چیزایی که مردم میخوان رو بتونن بخون شما ها چی فقط قیمتارو ۱۰ برابر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مدیر دیجی کالا میدونم بلاخره این کامنتارو میخونی
یا ب گوشت میرسه
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۹:۵۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
واقعا برای همچین فروشگاهی که در ایران جزو ، سومین سایت پر بازدید است، مایع تأسف داره.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
گزارشتون عالی بود. من رسما در شبکه های اجتماعی دیجی کالا در حین مسابقه بارها اعلام کردم که اگر فردی کد 99 درصدی را پیدا کنه یک پیام خصوصی برای من ارسال کنه تا ضمن تبریک و استفاده شخص از همان کد 99 درصدی مبلغ کل کالا هم بصورت نقد از طرف اینجانب به ایشان تقدیم گرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
۹۹ درصدش دروغه
United States of America
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
اخه عقلم خوب چیزیه.شما حاضری کالا یا جنسی رو داری با ۹۹ درصد تخفیف و ۵۰ درصد ضرر بفروشی؟مگر اینکه اون کالا معیوب.مرجوعی و استفاده شده یا فاقد خریدار باشه.چرا ما زود گول میخوریم؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۰۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
البته ۵۰ درصد که چیزی نیست ایم تخفیف عادیه مثلا چای که ۱۰۰ تومن قیمو خورده اما همیشه ۵۰ تومن فروخته میشه چون کلا ۵۰ تومن هم نمیارزه
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بلک فرایدی.هالویین.کریسمس.مال غربی های وحشی و استعمارگره.اخه نمیدونم کشوری که ۵۰۰ سال پدر و الگوی کره زمین بوده چه نیازی داره مراسم و مسخره بازی یه مشت وحشی رو تقلید کنه.پدر فرهنگ غرب یونانه که این ادا اطوار رو نداره .اخه چرا باید چند تا دزد و اراذل اوباش مهاجر انگلیسی در آمریکا برای ما جشن و مراسم بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
شما وی پی ان خودتو خاموش کن بعد بیا با هم حرف میزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
عقایدت نژادپرستانه است، اوباما هم یه زمانی سفره هفت سین انداخت میتونی تو اینترنت بزنی ببینی پس بهتره ما هم به فرهنگ و آداب و رسوم و مراسم بقیه احترام بذاریم از جمله مسیحیان و اروپایی ها و آمریکایی ها. کریسمس هم که جشن مقدس مسیحیان هست و ما هم در ایران جامعه‌ی ارمنی رو داریم که باید به احترام اونها، حرمت جشن‌ها و مراسمشون رو نگه داریم. اگه خودتو ایرانی میدونی باید بدونی احترام به بقیه جزء فرهنگ ایران بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۰۳:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
من حدود1ساعت داشتم برای جایزه می‌گشتم حدودا 3یا چهار گیگ از حجم بستم استفاده شد.واقعا از دیجی کالا زده شدم و کلا دیلیتش کردم
Sweden
حامد
۰۲:۱۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
امسال دیجی کالا تو بلک فرایدی واقعن گند زد سالای قبل من خریدای خوبی میکردم با تخفیفای عالی امسال فقط نگاه کردم چطور داره مردم رو گول میزنه اون داستان بگرد کد تخفیف پیدا کنم مثل سوزن تو انبار کاه بود ترجیح دادم نزارم منو احمق فرض کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
7تا8ساعت از وقت خودم و همسرم گرفتم تا با دقت تمام عکس ها رو برسی کنیم سردرد و چشم درد و کاملا با عصاب و روان ما بازی کردن خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
Darkerr
۲۳:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
کلاهبردار تر از این وجود نداره هیچکس ام نظارتی نمیکنه اینم به کارش ادامه میده
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۰۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
نظارت نمیخواد فقط کافیه همه خرید نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
فروشگاهای ایرانی توی عید نوروز و اعیاد دیگه اجناس گرون تر میکنن بعد یه تعداد باور دارن که این اجناس تخفیف خورده . تا حالا نشده برم اینجا وسیله و یا کالایی که میخوام قیمتش منطقی باشه ... به طور مثلا با ارز دلار 30 هزار تومنی ps5 میشه 15 میلیون و بگیم 5 میلیونم اینا سود بگیرن میشه 20 میلیون ولی اینا میدن بین 28 تا 31 میلیون ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دیواری کوتاه تر از ملت بی‌پول نیست
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۲۰:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
همین کلاه سرمن در خرید اینترنتی از سایت... آمد خدا از اوشون نگذره کالای نود درصد تخفیف یدقعه شد 9 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اشتباهدترین کار خرید از این فروشگاه نه نظارت میکنن نه پیگیری چندماه پیش محصولی خریدم که نوشته بود با گارانتی ۶ ماهه وقتی رسید هیچ خبری از گارانتی نبود وقتی هم تماس گرفتم نه شماره فروشگاه دادن که خودم پیگیری کنم نه خودشون درست پیگیری کردن و گفتن که گارانتی نداره اشتباه ثبت شده اگه میخواین مرجوع کنین جالبه هنوز هم اون کالا به اسم گارانتی دار داره فروش میره
بعدشم که چند وقت یکبار هزینه ارسال افزایش میدن پارسال دوبار افزایش در کمتر از ۶رماه اول از ۹ تومان به ۱۵ تومان و بعد به ۲۵ تومان واقعا فروشگاه بدرد نخوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
واجب‌تر از این سایت، نظارت بر سایت دیواره و البته منکر نظارت بر این هم نیستم ولی خودم تا اینجا بیشتر از 30 مرسوله کامل ازش سفارش دادم که اکثرا راضی بودم و یکی دو مورد به شدت ناراضی بودم و مرجوع کردم و از پشتیبانی تماس گرفتند و علت مرجوعی رو پرسیدند و بعد از توضیح من قانع شدند و مبلغ رو برگشت دادند و برخوردشون هم خیلی خوب بود. از اون موقع خیلی وقته که می‌گذره و ممکنه تغییری تو روندشون داده باشن و من از این بابت اطلاعی ندارم ولی همین الان هم یه مرسوله دستشون دارم که تحویل پست دادن.
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۶:۲۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
راست نمیگی ! هر چی توضیح بدی می گن دروغ میگی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
من با این موارد موافقم که هست بالاخره هم دنبال پول هست ولی انصافاً برای خرید وسایل مختلف خیلی کارو راحت کرده برای شهرستانی‌ها ولی موافقم که کل این قرعه‌کشی‌ها، گنج و... ساختگیه.
اگر خیلی مخالف هستید، مشکلات رو با آمریکا حل کنید تا شرکت آمازون توی ایران نمایندگی باز کنه.
تا وقتی این فروشگاه یکه‌تاز میدون باشه هرکاری دوست داره می‌کنه مثل ایران‌خودرو و سایپا که بی‌رقیب می‌تازند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۰۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
مشکل آمریکا نیست مشکل فروشندگان محلی هستند که اگر کمی با انصاف باشند دیگه نیازی به خرید از دیجی کالا و امثالش نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق
۱۹:۱۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
این رسم به اینه که دم عید همه بتونن اجناس برای عید بخرن
اونا عقیده دارن 1سال درامد کسب کردن حالا یک روز هم برا مصرف کننده تخفیف بزارن
اسلن هم منظور مصرف گرایی نیست
مردم ایران رو تو گرانی چنان غرق کردت که این سنتها براتون شده بدعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
فکرکنم بیشتر هدفشون این بوده که مردم تمام کالاهارو با این روش ببینن و با توجه به تخفیف هایی هم که روی کالا ها هست ، همون حس خرید بهشون دست بده تا حتی نیازهم نداشته باشن به خاطر تخفیف اون کالا رو بخرن، یک نوع درآمدزایی با استفاده از روان مردم که متاسفانه نه انسانی هست و نه اخلاقی، باید نظارت درست انجام بشه و تقلید صرف بدون خلاقیت بومی از خارج هیچ وقت کار درستی نبوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دیجی بنجل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اجناس بلک فرایدی توی این سایت با تخفیف های بالا هنوز از بقیه فروشگاه های اینترنتی بالاتره میتونید خودتون چک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
به بهانه شکار گنج چند میلیارد اشتراک دیجی پلاس فروختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
کاری به تخفیف دروغ و مسخره اشون ندارم ولی از لحاظ اینکه هرچیزی که بخری در صورت عدم رضایت به راحتی و بدون هیچ هزینه ای میشه مرجوع کنی واقعا عالی هست،امکان مرجوعی به این راحتی حتی تو خرید حضوری هم نیست،پیک میاد دم در خونه خودش کالای مرجوعیت رو تحویل میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
تخفیف ۹۹ درصد خنده داره اینا فقط تو فکر سود خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
تنها کار و بهترین کاری که از دست ما برمیاد تحریم کردن و نخریدن از این سایت هست. .. من هم خودم خیلی سفارش ازشون دادم که جنس اشتباه یا خراب اوردن و بقول دوستان نظرات منفی رو منتشر نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
عسکری
۱۷:۰۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
همین امروز سفارش منو که از اقساط خریده بودم حذف کرده بودن اما داخل اقساط پولش بود و گفتن باید پرداخت کنی چی بگم دیگه خدایی بهشون ؟ در پیکر نداره دیجیکالا
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۶:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
1 . خود سلر دبجی کالا هم حتی جنس دسته 2 رو به جای نو میفروشه
2 . وقتی مرجوع میکنی با طرفند هایی میزنه زیرش که دست 2 فروخته و پس نمی گیره و اصلا زیر بار نمیره و میگه شما دروغ میگی
3 . به سامانه های تعزیرات و قضایی و ای نماد و اتحادیه شون با هم شکایت کردم جواب گرفتم : هم کالا رو پس گرفت هم چندین برابر قیمت کالا دولت جریمش کرد . راه خوبیه اگر ازتون پس نگرفت !
4 . پشتیبانی صفر هست و جواب نداد برای من ! حتی مسخره هم شدم پشت تلفن !
5. این اتفاق مال سلر خود دیحی کالا بود . متاسفم برای خودن که از اینا خرید کردم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اون کالا های که گذاشته بودن با تخفیف 99 درصدی همه رو ناموجود کردن
بعدشم بالاش نوشتن که کد تخفیف برای همه محصولات میتونه اعمال بشه
ی آیفون پرو رو به سبد خریدم اضافه کرد هر چقدر زدم که سبد خریدم و نهایی کنم کد تخفیف اعمال کنم نمی شد یعنی نمی ذاشتن که بشه
حداقل رو ۱۰ محصول از قیمت ۵۰ تا قیمت 1 میلیون امتحان کردم اصلا کالا رو نمیدادن اوناییم که مثلا برنده شدن جز کارمند های خود دیجی کالا بود همش کلاهبرداری بود
مردم عزیز اینو بدونید که تو این دنیا هیچی مفتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
یه استاد دانشگاه سر کلاسمون میگفت:" من از دیجی کالا برا بچه ام اسباب بازی میخرم چند روز بازی میکنه بعد مرجوع میکنم" دیگه حالم از دیجی کالا و همچنین از آدمای بظاهر متشخص بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
هما
۲۲:۱۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز هر حق التدریسی استاد دانشگاه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
واااا این دیگه چه عتیقه ی‌ کلاه بردارو گدایی‌ هست دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بلک فرایدی پیش کش .... اونور نزدیک کریسمسه تخفیفاشونم واقعی اینجا چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۴:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
تعزیرات کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید.خیلی از افراد سر این قضیه سرشون کلاه رفته و فقط رفتن این سایت رو گشتن و ساعت ها وقتشون دزدیده شده و رسماً کلاه سرشون گذاشته شده.این حق مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
هرچی کالا مرجویی و خرابی که فروشنده نمیتونه در مغازه به مردم بندازه تو این فروشگاه ها میفروشه بیشتر لوازم ارایشی بهداشتی که ارسال کرده تمام استفاده شده بود مضر خریدم پر از مو خرده بود بندانداز برقی گرفتم پر از مو بود تازه تو نظرات میزنی تایید نمیکنن فقط باید خوب بزنی تا نظرتو بذاره
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۶:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
تایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
یکی از برنامه نویس ها توی سایت نوشته کد روی هارد رو توی یه دقیقه کمتر پیدا کرده ولی توی کامنتای اینستاگرام شخصی که کد هارد رو پیدا کرده و اعلام کرده که توی دقیقه ۷ کد رو پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دیگه از فروشگا ه ها خرید نمیکنم این همه سایت پیج هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام ، در پاسخ این سایت که به برنامه نویس گفته بود فکرش هم نمیکنی که از تو برنامه نویس های سریع تر هم بوده باشن که کد تخفیف رو زودتر پیدا کرده باشن ، چون تو نتونستی از برنامت کد رو استفاده بکنی واسه همین داری اعتراض میکنی ،حالا بالفرض که بیشوخی گفته باشه یعنی آیا این درسته که مسابقه بین برنامه نویسا باشه و این تقلب حساب نمیشه ؟ اگر هم شوخی کرده پس جوابی نداشته بده ، باید پاسخ گو باشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
عزیز، بنده یکی از همون برنامه‌نویس‌هایی هستم که شاهد کلاهبرداری دیجی کالا بودم. با صحبتتون کاملا موافق هستم. مکانیزم‌هاشون اینقدر ساده بود که راحت دور میخورد. اگر واقعا تخفیفی در کار بود با یه حرکت بسیار ساده میشد جلوی برنامه‌نویس‌ها رو هم گرفت، ولی نخواستن. این چه معنی میده؟ اصلا مسابقه‌ای در کار نبود. حرص نخورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
حاجی این چیزا تو ایران جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
چند بار خرید کردم افتضاح و کلک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دیجی کالا با ترغیب مردم به خرید اشتراک دیجی پلاس برای اجازه شرکت در گنج یابی کلی سود کرد......


اگه همه اینا سیاه بازی باشه.من که راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
پول رو میدی میگه ناموجوده اخه جنس های بد و بی‌کیفیت رو هم میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بلک فرایدی به قصد مصرف گرایی ایجاد نشده بلکه برای اینکه عده ای که کم درآمد هستند ایجاد شده تا بتوانند با تخفیف برای کریسمس خرید کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
این که میگی ماله خارجیاست

اینجا جنس ۷۰۰ تومنی رو یه شبه میکنه یک و نیم میلیون

اونم میزنه با تخفیف بلک فرایدی
Iran (Islamic Republic of)
پویان توانا
۰۹:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سایت خوبیه . کم و کاستی هایی هم داره 4/5
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسنی
۰۸:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام من هم کد تخفیف رو پیدا کردم و زده بود شکار شد ولی در صفحه گنج هنوز به اسم کسی در نیومده بود. و به پشتیبانی شرکت زنگ زدم و گفتم چرا به اسم کسی در نیومده و زدید شکار شد در پاسخ گفتن به اسم کسی در اومده ولی ایشون نمیخوان اسمشون اعلام بشه و بعد از ساعتی نوشته شد به دلیل تخلفات محصول و کد حذف شد!
من اون لحظه از کد تخفیف و صفحه گنج فیلم گرفتم که شاید بدرد بخوره.
خدا ازشون نگذره و در آخرت ازشون نمیگذرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
تابلو بود تخفیف ۹۹ درصدی فیکه بخصوص برا همچین شرکت پول پرستی
Iran (Islamic Republic of)
Sra
۰۸:۵۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بابا خریداتون رو انجام بدید آخه تو این شرایط و اوضاع و احوال کی میاد جایزه بده
کلاهتون رو قاضی کنید و از رویا بیاید بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
این فروشگاه ها بارها و بارها با اجناس غیر مرغوبشون و یا اشتباهی فرستادن جنس ار ما کلاهبرداری کردند و پشتیبانیشونم هم دروغه و اصلأ رسیدگی نمیکنن، دروغه که همیشه حق با مشتری هست
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۸:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
به نظر من کلاً این تخفیفا دروغه یه تصفیه آب را۴ میلیون تخفیف زده کدوم شرکتی تو این اوضاع این کارا انجام میده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
شرکتی که کالا رو دستش مونده و دنبال پول اصلی بدون سود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بیش از ۵ ساعت همه کالا ها رو تا صفحه ی ۳۰ نگاه کردم بعد از اعلام شدن برنده همین طور شانس برگشتم رو صفحه ۵ کد رو اونجا دیدم یکی نیس بگه این کد چطوری اومد اونجا
Iran (Islamic Republic of)
ف . م
۰۷:۵۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
به نظر من تقلید از فرهنگ بی فرهنگی غرب و آمریکا یکی از بدترین هاست ما ایرانی ها خودمون در این ماه شب یلدا رو داریم چرا بلک فرایدی آخه تقلید به چه قیمتی
متاسفانه خیلی از فروشگاه ها اینترنتی تخفیف بلک فرایدی زده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
فرهنگ و تمدنی که انسانیت همراهش باشه مهم نیست مربوط به کجاست اونا این مناسبت رو گذاشتن تا افراد کم درامد هم خرید داشته باشن چه اشکالی داره اینجا هم نزدیک عید رو اجناس تخفیف واقعی رو کالا باشه البته نه اجناس بنجول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سود داره اگر سود نداشت خود غربی ها این کارو نمی کردن
اینا هم خودشونو تاجر می دونن ، تاجر هم دنباله سود است
ولی تاجر کلاهبردار و دروغ گو یه جامعه رو حروم خور می کنه
Iran (Islamic Republic of)
آگاه
۱۸:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اینکه در غرب نظام سرمایه داری هست و شده الگوی دیگر کشورها و افراد متوسط و فقیر جامعه رو با این جمعه های سیاه سرگرم میکنن نه تنها انسانی نیست بلکه ضد انسانیت هست. چیزی انسانی هست که عدالت داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر حافظ
۰۸:۰۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
چندمی گلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
من خودم کد رو ی ربع بعد از مسابقه پیدا کردم وقتی خواستم استفاده کنم نصف کالا های سایت ناموجود شد هر چی هم میاوردم تو سبد خرید سریع نا موجود میشد وقتی زنگ زدم گفتن ساعت ۶ ی نفر پیداش کرده من دیگه چقد داشتم خود خوری میکردم
Luxembourg
ممد
۰۴:۲۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
لینکدین رو چک کنید یکی با جزییات کامل شرح داده رمز گشایی مسابقه رو، پست لینکدین خیلی تخصصی تر هست از این توییت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام من کد رو پیدا کردم و حتی دیدم که روی کد نوشته شکار شده ولی تایمر هنوز داشت کار میکرد توی صفحه پیدا کردن گنج و تقریبا یک ساعت بعد گفت پیدا شده
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۲۳:۵۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
یه فروشگاه تخفبف بلک فرایدی برنج گذاشته بود وقتی حضوری رفتیم اصلا خبری از اون جنس با اون قیمت نبود
Iran (Islamic Republic of)
فراموش شده
۲۳:۴۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
فراموش شده می گوید 1 روز پیش
یه نوع بی احترامی به شعور هزاران هزار انسانیه که دچار اقتصاد آشفته این مملکتن و مایحتاج خودشون رو در طول سال از این سایت میخرن . من خودم از پشتیبانی پرسیدم ، گفتن سومین کد رو یه نفر ۲ دقیقه بعد از شروع زمان پیدا کرده و کالاش رو سفارش داده . حالا کی هست و چه جوری به خدا میسپاریمشون ولی نکته اینه که چرا هزاران نفر بعد از این لحظه مطلع نمیشن که کد پیدا شده و چندین و چند ساعت بین کالاهایی که نیازی بهشون ندارن سرگردونن. کی پاسخ هزینه برق و اینترنت و از اینها مهمتر وقت ارزشمند این انسانها رو میده؟ آیا این فروشگاه که با حمایت من و امثال من دم و دستگاهی درست کرده و قدرتمند شده و از بدبختی اقتصاد مملکت استفاده و اجناس رو جور میکنه و به اسم تخفیف دار میفروشه ، از این نوع دریوزگی اجباری و جبر زمان که یه عده رو فقیر کرده ، لذت میبره؟

پاسخ

Shma می گوید 1 روز پیش
سلام من با حرف شما موافقم حداقل باید اگه کسی پیدا کرد بگن وقت مردم تلف نشه

پاسخ

پلنگ درنده می گوید 1 روز پیش
سلام آقا یا خانوم محترم این هزاران هزار انسانی رو که میگیدکل روزشون و وقتشون رو توی تلگرام واینستا و واتساپ در حال کارهای بیهوده الافی هستند اونوقت شما میگید وقتشون رو برای گشتن تو این سایت از دست میدن این آدمها کل وقت برق و اینترنتشون رو تو دنیای مجازی دنبال الافی و چرت و پرت گفتن هستن دلت خوش بابا

پاسخ

فراموش شده می گوید 3 ساعت پیش
بنده خدا . اونی که تو زعفرانیه و الهیه خونه داره و مولتی میلیارده و سالی چند بار میره دوبی و ترکیه و اجناس مارکدار از اونجا میاره که دنبال کد تخفیف نیست. صحبت یه عده انسان باشرفه که همش دنبال کد تخفیف رو گوشت و مرغ و خواربار هستن و دولت این کشور ثروتمند ککش هم نمیگزه که سر گرسنه به بالین بذارن. سهراب سپهری میگه ماهی دچار آبه ، چون چاره نداره. بعدش کی گفته اینهایی که دنبال کد ۹۹ درصدن ، همونهایی هستن که علاف اینترنت و چرت و پرت گویی تو فضای مجازی هستن؟ نخیر ، اتفاقا، ۹۹ درصدشون از قشر بافرهنگ و تحصیلکرده این مملکتن و دنبال یه لقمه نون از صبح تا شب زحمت میکشن ومیخوان ببینن یه بار میشه تو این اقتصاد بیمار ، شانس بهشون رو کنه.
Iran (Islamic Republic of)
؟
۱۱:۱۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
با سلام ما کاری به کار کسی نداریم اونی که روزی ۱ ساعت سر فضای مجازی هست با اونی که شبانه روز سرش هست وقت یکسان و ارزشمندی دارند مشغله همه ی مردم هم یکسانند مهم کاری است که دیجیکالا کرده
Iran (Islamic Republic of)
مطلع
۲۳:۳۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
فقط عوام فریبیه. کی میتونه تویک دقیقه کد روپیداکنه اونم بین بیش از 1500 تا جنس؟!؟!؟مشخصه ازقبل برنامه ریزی شده
Iran (Islamic Republic of)
اون دنیا میبینمتون
۲۳:۱۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
سلام.
منم که مطلب شمارو دیدم سفارشم لغو کردم.
چون حدود دو روز یعنی جمعه و شنبه و حتی قسمتی از یکشنبه وقتمو سر این موضوع گذاشتم که فقط اون کالا های شکار گنجو ببینم و کم کم داشت همه جام درد میگرفت پای کامپیوتر و تازه الان خبرای اینجوری میشنوم.
اگه این خبر درست باشه اصلا راضی نیستم که برای افزایش بازدیدشون سر مردم کشورشون شیره بمالن و ....
این فروشگاه و مسئولانش رو به خدا واگذار میکنم.
خدانگهدار.
Iran (Islamic Republic of)
اون دنیا میبینمتون
۱۲:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
البته از این به بعد هم دیگه دور این فروشگاهو خط خواهم کشید......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دقیقا این فروشگاه ها فقط نظر موافقین رو منتشر میکن تا مشتری های دیگه اشکال جنس رو متوجه نشن و سرشون کلاه بره. چند بار هم جنس رو سفارش دادم بعد از چند روز که منتظری کالا برسه پیام امد که کالا موجود نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
این فروشگاه دیگه قابل اعتماد نیست . نظرات مشتریانی که به نفعش نیست رو اصلا منتشر نمی کنه ، کالاها را با اختلاف خیلی زیاد گران‌تر می فروشه و بر ارسال کالاها گویا نظارتی هم نداره . تخفیفاتش که کلا غیر واقعیه . هم چنین برای وقت مشتریانش کلا هیچ ارزشی قائل نیست . بهتره خودمان با نخریدن از این فروشگاه ، یه جورایی تنبیه اش کنیم تا درس عبرت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
خیلی گرونفروشه از سایتهای دیگه خرید کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۴۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
با سلام ، میخاستم از همین تریبون اعلام کنم که :این فروشگاه یه دروغگویه تمام عیاره ، قیمت جنس ۱۳۰هزاری رو میکنه ۱۶۰هزار و با تخفیف میده همون ۱۳۰هزار ، این خیلی بده ، درست کار کنید بابا اح اح ، تخفیف میذاری مث ادم بزار یه چیزی تو جیب ملت بمونه نه اینکه ما هارو گول میزنی ، فکر کردی زرنگی ، همین کامنت منتشر بشه خیلیا بفهمن چه دروغگویی هستی بسه
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۲۲:۳۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
به جز دروغ در این دیار نشنیدم
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۲:۳۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
به هر حال الان هزاران نفر دارن برای این فروشگاه کار میکنن من خودم از اول همه گیری کرونا چندین بار خرید کردم راضی بودم یه بار کالا ایراد داشت برگشت زدم پولشم واریز کردن
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۰:۰۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
دقیقا
من ک هربار خرید کردم راضی بودم یک بار هم ناراضی بودم ک پس فرستادم و پولش برایم واریز شد
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۱۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
این فروشگاه عامل گرونی،قیمت های درج شده در سایت مزبور به بازار خط می ده.
Germany
وحید
۲۱:۵۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
خب مشخصه دیگه همش الکیه دیروز کلا برنامه قاطی کرد و نمیاورد بعد حدود ده دقیقه ک یهو اورد زده بود که شکار شد و اسم برنده رو هم زده بود نکته اینجاس که وقتی برنامه وصل نشه و قاطی کنه سراسریه و عملا برا همه وصل نمیشه حالا موندم اون ی نفر چجوری هم کدو پیدا کرده هم خرید رو زده مگر این که یا اون ی نفر از افراد خودشون باشه یا ی اسم فیک باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
منم خیلی سعی کردم ولی چند ساله متقلب شده و حتی کالاهای دست دوم را به مردم بجای نو می فروشد.
من همیشه خرید می‌کردم ولی چند ساله متوجه این موضوع شدم.ممنون از سایت خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۰:۴۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
دوستان یادتون نره و فراموش نکنید شما توی ایران زندگی میکنید اینجا بلک فرایدی ی شوخی اینجا هیچی سر جاش نیست دروغ دروغ دروغ پس ی نفس عمیق بکشین و به زندگی تون برسین زندگی که ن زنده بودن به هر قیمتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
شما درست گفتی
ولی یک نکته زیبا وجود داره ، نباد جلوی دروغ گو سکوت کرد
باید نتیجه کارش رو بهش نشون داد تا درس عبرتی برای سایرین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
خود طرفی که ادعا کرده شکار گنج و تخفیف ۹۹ درصدی تقلبی و فیکه با یک روش ناجوانمردانه و تقلب کد گنج پیدا کرده پس این به اون در :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بعضی مواقع برای صحت سنجی لازمه از این کارا بکنی
شما نگران این موضوع نباش
نگران پولی که از فروش پلاس کردن و دروغی که گفتن باش، این سایت یکی از معتبر ترین ها بود ، با این کار کلا اعتماد مردم به سایت هارو نابود کرد
شما نگران مردم باش که سرکار گذاشته شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
بابا دمت گرم خداوکیلی کاش اسمت مخدوش نمیکردن یه دمت گرم ویژه بهت میگفتم. کاش چهارتا مسول هم این خبر رو ببینن و اولین کاری که بکنن از این دوستمون تو پیشبرد کارای کشور کمک بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
کشوری که کارخونه های خودروسازیش تو روز روشن جیب مردم رو خالی کنند و کسی نتونه بشون بگه بالا چشمت ابروست، وضعیت فروشگاه اینترنتیش هم از این بهتر نمیشه
بیچاره مردم که دیواری کوتاه تر از اونا نیست و هر کسی یه جوری سر این ملت کلاه میزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
کاملا کاربران حقیقت رو گفتن.
برای گوشی ای۵۲ اس تا ۱۰ ثانیه مونده به پایان تایم هیچ مشکلی نبود همین که وقت تموم شد نوشت احراز تخلف!!!!
یعنی همون لحظه آخر تخلف کردن؟!
Canada
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
مردم باید قیمت واقعی جنس ها را بخاطر بسپارند
هم از آلزایمر جلوگیری میکند و
هم متوجه میشوند .اصولا تخفیف دورع محص است
صددرصد قیمت را بالا میبرند و بعد 50 درصد تخفیف میدهند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۴۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
۴ ما ه پیش یک قیچیشمشاد بر با چند تا چیز دیگه از این فروشگاه خریدم که با تخفیف قیچی قیمت خورده بود ۱۳۵۰۰۰ تومان قیچی را تا زمانی که تحویل بگیرم در بازار ۸۵۰۰۰ تومان پیدا کردم و خریدم وقتی وسائل را اوردند قیچی را مرجوع کردم و ماموری که تحویل گرفت گفت پولتان را تا یک هفته میزنند به حساب اما الان ۴ ماهه که از پول مرجوعی خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
از اونجایی که نظارت در کشور ما حلقه مفقوده همیشگی است
تو این سایت یک کالا رو با 2 قیمت مشاهده کردم که یکی 57 درصد تخفیف و اون یکی با قیمت خودش تازه با 57 درصد تخفیف از بازار 50تا100 تومان گران‌تر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
یه نظارتی هم روی هزینه های ارسال بالای این فروشگاه داشته باشید 25 تومن یا 30 تومن چه خبره بابا انصافتون رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۹:۳۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
من که از خرید اینترنتی پشیمان شدم من و 300 نفر دیگهاز سایت ... ایرانی خرید کردیم ولی به یک ماه نشد که معلوم شد این سایت کلاهبردار است و حالا هم در به در شده ایم پلیس زحمت کش فتا هم تایید کرده که این سایت کلاهبردار است
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۹:۲۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
بلک فرایدی بعضیها که فقط یک روز بود ، در کشور ما تحت عنوان جمعه لرزون ، نه تنها یک روز نیست بلکه فعلا تا تاریخ (۱۴۰۰/۰۹/۰۹) تمدید نموده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
بوی حرث وبوی کبروبوی آز درسخن گفتن بیایدچون پیاز
بوی حرص وبوی کبر بوی آز برداوراکه نبوداهل نیاز
طمع طمع طمع ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
همین گوشی که یه عده ای از شما میگید گرون تر بیرون میده. شما برو بازار آیفون 13 مکس پرو زیر 60 ملیون پیدا نمیشه ولی این فروشگاه 46 میلون هم میده اینقدر الکی وجهه همچین فروشگاه بی رقیبی رو خراب نکنید. شمایی که ضدش حرف زدید قطعا از رقبایی هستید که دارن میسوزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام
شما هیچ نگرا نباش دی جی کالا هیچ وقت از سود خودش نمیزنه چه برسه به اینکه ۱۴ ،۱۵ میلیون ارزانتر از جاهای دیگه بده
چرا باید ۹۹ درصد تخفیف بزنه؟
اگه ۴۶ میلیون رم ۴
بیا پولم الکی خرج یه آیفون نکن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خوبه یک مدافع داره
این سایت خوب بود
الان مدتی است کالاها بی کیفیت شدن ، قیمت هم در بعضی موارد بالا تر از از بازار ، بعضی ها برابر با قیمت بازار ، در بعضی موارد کم تر از بازار، به جز این کالاهای خراب که کاربر مرجوع می کنه دیجی برای یک نفر دیگر ارسال می کنه
مثلا در مورد گوشی ها برید نظرات را بخوانید کلا داستان رو می گیری
همه این موارد به کنار ، چرا پشتیبان به من گفت کد رو همکارم ساعت 18:15 پیدا کرد و یک ربع صبر کن اسم برنده رو می نویسیم
( نکته اصلی را هم فراموش نکن شاید اون فروشنده گران فروش است یا با دیجی تبانی کرده که شمااز دیجی خرید کنید ، من وقتی می خواستم گوشی بخرم رفتم بازار قیمت گوشی سامسونگی که می خواستم بخرم تو بازار دقیقا با دیجی برابر بود )
اگر هم می خواهید دفاع کنید ،خوب دفاع کنید :|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
والا من خودم چند روزه درگیر همین بازی شکار گنج هستم و 2 تا از تجربیاتم رو مینویسم! ... البته توی متن تصاویر بالا هم بهش اشاره شده تا حدودی .. من در شکار گنج ساعت 10 شب شرکت کردم و شاید باورتون نشه ولی تا ساعت 2:30 دقیقه داشتم همه کالا هارو زیر و روو میکردم و یک بار هم یک کد پیدا کردم که نوشته بود شکار شده! (یعنی یک نفر زودتر پیدا کرده!) حدود 4 ساعت و 30 دقیقه از زمان مسابقه گذشته بود و واقعا برای من جای سوال بود که چطور ممکنه توی این مدت زمان طولانی این همه آدمی که دارن جستجو میکنن کُد رو پیدا نکرده باشن! تا اینکه کامپیوتر رو خاموش کردم و صبح از خواب بلند شدم و دیدم زده یکی کُد رو پیدا کرده! ....
حالا تجربه دوم خیلی جالب تره! صبح روز بعد تا نزدیک ساعت 4 بعد از ظهر داشتم جستجو میکردم و دیگه اینقدر به صفحه مانیتور خیره شده بودم که واقعا چشم هام داشت سیاهی میرفت. باورتون نمیشه! توی همین مدت زمان 4 بار کُد روی کالاهای مختلف پیدا کردم که هر 4 بار شکار شده بود و در 5 دقیقه پایانی دیدم زده یکی کُد رو پیدا کرده!!!! البته همونم بعد از دقایقی حذف کردن و خودشون گفتن که تخلف صورت گرفته!! ..... واقعا معلوم نیست چه داستانی هست! دوستان الکی وقتتون رو نگیرید! مگه میشه من اینقدر جستجو کنم و بارها هم کُد رو پیدا کردم ولی استفاده شده باشه؟!! یعنی یک بار نباید کُد اصلی پیدا میشد؟! نمی دونم والا...
Iran (Islamic Republic of)
نکنین این کارو
۱۴:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
منم مثل شما !!!
الان هم از سایت خبرنگاران تشکر میکنم بابت اهمیت به موضوعاتی که مردم باهاش در ارتباط هستن.
لطفا پیگیری بکنین حتما....
هم وای جی سی و هم مردم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
لطفا به کلاهبرداری بزرگ این سایت رسیدگی کنید.
خوشحال شدم دیدم درموردش مطلب گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
نظامی
۱۹:۰۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
جدا از همه این موارد به قیمت ارسالش رسیدگی کنن میزنه هزینه ارسال براساس حجم و تاریخ ولی من نمیدونم چطوری که یه قاب گوشی رو میزنه 25 تومن بعد یه کیسه برنج هم میزنه 25 بعضی وقتام که به 30 تومن میرسه یعنی دو برابر قیمت تخفیفی که رو جنس میزنه رو خرج هزینه ارسالش میشه ما از شهرستان دور جنس سفارش میدیم نهایتش 20 تومن هزینش انوقت این فروشگاه داخل تهران جنس برای همون تهران میبره 25 تا 30 تومن ! انصاف و انسانیتم تو این شرایط اقتصادی خوب چیزی که بعضی ها ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
سلام تخفیف 99% دیجی کالا کاملا دروغ و فریبه،برای گوشی آیفون 13کد رو پیدا کردم عکس هم گرفتم ازش ولی وقتی وارد کردم خطا داد بعد از یک ربع رو کد متن شکار شد درج شد.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۱۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
سلام هفته پیش یک ساعت هوشمند 300,هزارتومان آرزونتر از دیجی کالا از بازار چهارسو خریداری کردم عین هم با گارانتی این به احتساب بلک فرایدی هم کلا کلاه برداریه تو اروپا وآ مریکا بهترین اجناس و تا 80ویا 90درصد آف می گذارن اما اینجا اشغال ها بنجول ها ته انباری ها را غالب می کنن به ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
شمارفتی اونجادیدی که اصلی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
دیجی کالا همون اوایل تاسیس بهترین و مطمئنترین فروشگاه اینترنتی ایران بود. زمانی که فقط کالای دیجیتال مثل موبایل و دوربین و لپتاپ میفروخت و خودش تامین کننده و فروشنده اصلی بود
الان انقدر فروشنده هاش زیاد شدن که خودش دیگه نیست و تبدیل شده به یک واسطه برای فروشندگان متقلب

متاسفیم که دیجی کالا اینقدر افت کرده.

هیچی ازش نخرید سرتون کلا میره فقط...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
دقیقا، سالیان سال مرجع خرید اجناس الکترونیکی و دوربین و موبایل بود، من خودم خیلی ازش خرید میکردم، اما از امسال دیگه اصلا خرید نکردم، 90 درصد اجناس کیفیت پایین و فیک و مرجوعی هستن، خودش رو خراب کرد، متاسفم براش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
دقیقا، سالیان سال مرجع خرید اجناس الکترونیکی و دوربین و موبایل بود، من خودم خیلی ازش خرید میکردم، اما از امسال دیگه اصلا خرید نکردم، 90 درصد اجناس کیفیت پایین و فیک و مرجوعی هستن، خودش رو خراب کرد، متاسفم براش.
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۸:۰۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
عجیبه سعی کردید تو متن خبر اسم دیجی کالا رو ندارید بعد برچسب دیجی کالا زدید زیر خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
واقعا چیز مسخره ای بود. هرجور حساب کنی سرکارت میزارن.
من فک میکنم اینو گذاشتن تا بازدید بعضی کالا ها زیاد بشه
من کلا سایت فلان کالا رو مسدود کردم دیگه هم هیچ وقت از این کلاه بردار ها چیزی نمیخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
آخه کی میاد ۹۹ درصد تخفیف بده؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
برای کسب مشتری و افزایش اعتبار فروشگاه هایی هستن که این کار رو می کنن
ولی این کار دی جی باعث کاهش هردو موردی که ذکر کردم می شود D:
Germany
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
خدا رو شکرت که هیچوقت از اینجا خرید نمیکنم ولی متاسفانه مردم راحتطلبن حاضرن دو برابر پول بدن ولی بیرون نگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
من مقایسه کردم
دیجی کالا از خیلی از فروشگاههای دیگه گرون تر میفروشه.بخصوص گوشی موبایل
Iran (Islamic Republic of)
رهام
۲۳:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
درسته هم این فروشگاه هم فروشگاه که متصل است به یکی از این فروشگاهای اینترنتی که زیادم تبلیغ میکنه همشون همینطوری هستن کیفیت پاییت تخفیف الکی قیمت بالا ،موندم چرا نظارتی نیست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
تخلف دیگه این فروشگاه برای آدرس هری غیر از مراز استان اینه که چون میدونه هم بسته دیر میرسه دستشون و هم کلی مکافات و زمان میخواد بسته رو پس برگردونن به شرکت یا همون فروشگاه برای شهرستانی ها یا حداقل خود بنده تو ستیت یه عوس با مشخصات ثبت شده نمایش میده وبا این شرایط میخریم ولی محصولی که ارسال میشه و دریافت میکنیم کلا یه چیز دیگه با مارک و نوع و رنگ و کیفیت متفاوت اعتراض هم کنی میگن از انبار شرکت نبوده و از فروشگاه های عضو بوده خود آدم حسابی مسئول رسیدگی و سامان دهی فروشگاه های زیرمجموعتون شما اید نه مردم پس خواهشا شما مسئولیم گرامی و خبرنگاران محترم لطفا بررسی کنید
Germany
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
اینقدر خوب سانسور گردید مارک فروشگاه رو که اصلا اصلا پیدا نیست ....کالا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
اصلا چرا باید سانسور بشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
دیجی کالا فقط همون دو سه سال اول که تازه کار بود خوب بود بعدش از بازار هم گرون‌تر میفروشه. من که خیلی وقته ازش خرید نمی‌کنم.
Iran (Islamic Republic of)
سید مسعود
۲۳:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام دوستان. من یکی از مشتریان دیجی کالا هستم و از خریدی که کردم کاملا راضی هستم. یه انگشتر فیروزه مدل یا علی (روی یک طرف رکابش ی اعلی و طرف دیگر یا حسین) نوشته شده با قیمت ۳۵ تومن هم قیمتش عالیه هم ارسالش زده یود رایگان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
خرید نکنید از دیجی کالا همه با هم نه به خرید از دیجی کالای متقلب گرون فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
من همین الان خریدم لغو کردم لطفا یه سایت خوب معرفی کنید واسه خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سایت های مختلفی وجود داره برای کالاهای الکتریکی من حضوری خرید می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۵:۴۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
فقط می خواستن اشتراک بفروشن به قیمت 25 هزار تومان، همین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
50 هزار تومن ، تخفیف به من که کاربر قدیمی بودم ندادن
آخرین اخبار