رفع بخشی از مشکل حوزه ساخت و ساز با انتقال پادگان‌های نظامی به خارج از یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای نظامی فعال در یاسوج باید زمین های در اختیار را واگذار کرده و به بیرون از شهر منتقل شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح انتقال پادگان‌های نظامی به خارج از یاسوج در راستای افزایش زمین های قابل ساخت و ساز در شهر یاسوج ضروری است.

او اظهار داشت: بر اساس این طرح، اداره کل منابع طبیعی استان زمین لازم برای ساختن پادگان های جدید در اختیار حوزه های نظامی مربوطه قرار می دهد.

احمد زاده بیان کرد: با اجرای این طرح زمین های در اختیار مجموعه های نظامی مسکونی خواهند شد  و به این ترتیب بخشی از مشکل حوزه ساخت و ساز، که کمبود زمین است برطرف می شود.

او عنوان کرد: طرح نهضت مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در کشور و استان با قدرت آغاز شده است و همه دستگاه ها باید با این طرح همراه شوند.

بر اساس گفته های مسئولان ساخت سالانه ۱۰ هزار خانه در استان نیاز است و در چهار سال آینده باید ۴۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود.

تعهد امسال واحدهای مسکن طرح جهش تولید ۹ هزار و ۳۲۷ واحد است.

تاکنون ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن در استان برای ساخت مسکن نام نویسی کرده اند که از این تعداد هشت هزار و ۴۳۸ تن در شهر یاسوج ثبت نام کرده اند.

در یاسوج زمینی به مساحت ۷۰ هکتار جانمایی شده که رفع مشکلات آن در دست پیگیری است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.