نهمین مراسم معرفی و تجلیل از برندهای برتر خراسان رضوی

انجمن مدیران صنایع خراسان در نهمین سال متوالی، همایش برندینگ را با دعوت از مقامات بلند پایه استانی و کشوری برگزار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  نهمین دوره مراسم معرفی و تجلیل از برندهای برتر خراسان رضوی با رویکرد حمایت و رفع موانع توسعه برندهای ملی  در محل انجمن مدیران صنایع خراسان  با حضور مقامات استانی برگزار شد.

محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد ضمن قدررانی از حضور مدیران انجمن صنایع خراسان گفت: با توجه به برگزاری نشست‌های حوزه برندینگ در چند سال اخیر، ۷ مورد را به صورت اختصاصی با حوزه اصناف همکاری و مشارکت داشتیه ایم.

او با اشاره به ارائه خدمات بهتر برای افرادی که میخواهند در حوزه برندینگ شرکت کنند، افزود: برندینگ نیازمند ساخت کلینک مشاوره برای عواملی همچون ارائه خدمات ارزشمند، ارتباط با مشتری و جلب رضایت است.

رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: افراد مدت زیادی به دنبال راه اندازی برند خود هستند، اما به دلیل اینکه مشاوره تخصصی به آن‌ها داده نمی‌شود، متاسفانه از تجربه و ارتباط مداری با مشتریان خود بهره نمی‌برند.

بنانژاد با اشاره به مهم‌ترین عاملی که در حوزه برندینگ باعث ایجاد اختلال می‌شود، بیان کرد: سرقت ایده مهم‌ترین عاملی است که صاحبان برند‌ها را به چالش می‌کشد و  باعث ناعدالتی مالیاتی خواهد شد.

رسولیان معاون سازمان صنعت، معدن، تجارت گفت: با اشاره به آمار‌های حوزه برندینگ در چند سال اخیر نشان دهنده رشد در حوزه تولیدات داخلی زیر نظر شهرک‌های صنعتی بوده است.

او افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ طرح در شهرک‌های صنعتی کشور فعال است که میتواند تاثیری بسیار ارزشمندی در اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

معاون سازمان صنعت، معدن، تجارت خراسان رضوی با اشاره به واردات محصولات ادامه داد: صنعت تولیدات در کشور امسال نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد کرده و این آمار نشان دهنده این است که در حوزه تولیدات به خودکفایی رسید‌ه ایم و خیلی از محصولات صنعتی دیگر نیازمند واردات از کشور‌های نیست.

نظری استاندار خراسان رضوی گفت: فعالان اقتصادی به صورت جدی حمایت خواهند شد و امیدواریم با یاری مسئولان زیر ربط هیچ مانعی برای پیشرفت این افراد در حوزه عرصه اقتصادی وجود نداشته باشد.

او افزود: فعالیت افراد در حوزه برندینگ نتیجه نتیجه سال‌ها تلاش و زحمات است و همچنین سرمایه گذاری که باعث اعتبار و الگو آن‌ها شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دریافت اعتبار از طرف مردم نشان دهنده الگو و نشانه‌های ارزشمند آن برند است.

نظری بیان کرد: آغاز سرعت و کیفیت برندینگ زمینه بسیار خوبی برای جنب و جوش عرصه اقتصادی است که در خراسان رضوی با توجه به ارتباطات متولیان این برند‌ها بسیار شایسته در حال انجام خواهد بود و امیدوارم این ظریفت‌ها روز به روز گسترش پیدا کند.

انتهای پیام//ا. د.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار