۱۲ هزار تماس مردم خراسان رضوی با اورژانس اجتماعی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مردم استان در نیمه نخست امسال حدود ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: گزارش کودک آزاری با ۲ هزار و ۱۰۰ مورد در صدر و دارای رتبه نخست تماس‌های مردمی بوده است که نشان از رشد آگاهی مردم نسبت به ضرورت گزارش این موارد دارد.

وی گفت: بیش از سه چهارم این موارد با موضوع غفلت و مسامحه بوده که نشان از ناآگاهی والدین نسبت به تعاریف و حقوق کودک دارد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: همچنین اختلافات خانوادگی با هزار و ۴۷۰ تماس و همسرآزاری با ۹۶۱ تماس رتبه‌های دوم و سوم تماس‌ها با اورژانس اجتماعی خراسان رضوی را داشته‌اند.

فیروزی گفت: اورژانس اجتماعی" با شماره تماس ۱۲۳ یکی از همین برنامه‌ها و راهکارهاست که حاصل فعالیت سال‌های متمادی سازمان بهزیستی بوده و راهی برای رسیدن به فریاد بی‌صدای آسیب‌دیدگان اجتماعی و خشونت‌دیدگان است.

وی گفت: اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی است که به دو شیوه اعزام گروه سیار یا ارائه خدمات در پایگاه‌های این طرح خدمت رسانی می‌کند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
نظر؟؟ واقعا مهمه؟؟
کارشناس اوژانس اجتماعی با فشار کاری بسیار بالا سال 1401 با مدرک فوق لیسانس و 12 سال سابقه کار 5 م حقوق میگیره!!!!! قابل توجه مسئولینی که خودشون رو به کری و کوری زدن
فریاد رسی هست؟؟؟
آخرین اخبار