بازگشایی راه ارتباطی ۷ روستای اشنویه

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: پس از بارش برف طی شب گذشته در روستاهای کوهستانی این شهرستان ۱۵ کیلومتر از محورهای هفت روستای منطقه برف روبی و نمک پاشی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، هاوری مدرس رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه  با بیان اینکه محورهای ۷ روستای اشنویه برف‌روبی و بازگشایی شد ، اظهار داشت: برف روبی این محورهای روستایی برای جلوگیری از انباشت برف و مسدود شدن آنها اغلب در مناطق "آغبلاغ" و "مرگور" در بخش "دشت بیل" این شهرستان از صبح امروز انجام گرفته است.

وی ادامه داد: از شب گذشته و با آغاز بارش برف در این محورها به ۱۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه ای که متوقف شده بودند، امدادرسانی و خودروها رهاسازی شد.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه افزود: با انجام عملیات برف روبی در این منطقه راه دسترسی به روستاهای این محور با تلاش راهداران بازگشایی شد و اکنون تردد در تمامی محورهای روستایی جریان دارد.

مدرس گفت: به دلیل امکان مه غلیظ، رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند ضمن احتیاط و کاهش سرعت از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کرده و با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه‌ و سایر جاده‌های کوهستانی نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان یابند و سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی ادامه داد: ۱۱ دستگاه برف‌روب در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شده است.

وی بیان کرد: در همین ارتباط ۱۸ مامور راهداری نیز در ۲ راهدارخانه این شهرستان مستقر شده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی در محورها و حوزه‌های استحفاظی این شهرستان در طرح زمستانی راهداری هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.