مدیر دفتر کتاب و توسعه کتابخوانی وزارت ارشاد مطرح کرد:

رفع توقیف جلد دوم کتاب سید مهدی شجاعی

مدیر دفتر کتاب و توسعه کتابخوانی وزارت ارشاد از رفع مشکل جلد دوم کتاب «کمی دیرتر» اثر سید مهدی شجاعی خبر داد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان محمد اللهیاری، مدیر دفتر کتاب و توسعه کتابخوانی  درباره توقیف جلد دوم کتاب « کمی دیرتر »  بیان کرد: به تازگی به اداره کتاب و توسعه کتابخوانی وزارت ارشاد آمده‌ام. مشکل کتاب «کمی دیرتر » به چند ماه پیش مربوط می شود. عجالتا هم با ناشر هم مولف در این باره صحبت می کنیم. رویه اداره کتاب و توسعه کتابخوانی بدین صورت است که اگر در کتابی ملاحظاتی وجود داشته باشد هم ناشر هم مولف را فرا می خوانیم و با آن ها گفت‌وگو می کنیم و مشکل حل می شود. همین رویه برای جلد دوم کتاب « کمی دیرتر » انجام می شود. 

مشکل مجوز نگرفتن چاپ دوم کتاب « کمی دیرتر » برطرف می شود

سید مهدی شجاعی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از توقیف جلد دوم «کمی دیرتر» خبر داده است.وی  پیش‌تر طی پستی از مخاطبان خود درباره نحوه انتشار این کتاب نظرخواهی کرده بود و در این راستا نوشته است:

«سلام و درود بر عزیزان فرزانه و فرهیخته
ممنونم از حضور امیدبخشتان
از دغدغه‌های ارجمندتان
از حمایت‌های بی دریغتان
و از پیگیری‌های مسئولیت آفرینتان

ضمن عرض امتنان به عزیزانی که (۹۲ درصد) از انتشار جلد دوم کتاب «کمی دیرتر» با عنوان (خبر از جانب ما یا اساسا هرگز) علیرغم ممانعت وزارت ارشاد به نحو صوتی و ... استقبال کردند؛ و ادای احترام به دوستانی که (۸ درصد) استقبال نکردند. انشاءالله به زودی این کتاب با دسترسی آسان و سریع تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

با این امید که سیاستگزاران و صیانت کاران و مدیران فرهنگی، ضمن حفظ حامیان و مؤیدان خود در میان اهل فرهنگ (۸ درصد)، نیم نگاهی هم به بقیه اهالی فرهنگ و اندیشه (۹۲ درصد) داشته باشند.

سید مهدی شجاعی»

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار