نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مطالبات رهبری در دانشگاهها عملیاتی شود

امام جمعه ارومیه گفت: باید بین دانشگاه و صنعت پیوند جدی ایجاد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه ارومیه که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، افزود: باید بین دانشگاه و صنعت پیوند جدی ایجاد شود متاسفانه دانشگاه‌ها چندان حضوری در جامعه و صنعت ندارند.

وی با تاکید به اینکه دانشگاه باید در تمامی حوزه‌های مختلف  اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حضور جدی داشته باشند، تصریح کرد: باید کاری شود که حضور دانشگاه در صنعت احساس شود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید صادقانه کارخود را انجام و آن را به مدیران بعدی تحویل دهند، خاطر نشان کرد: هیچ مدیر اسلامی در جامعه اسلامی نمی‌تواند در مدیریت خود موفق باشد مگر اینکه با خدا و با تقوا باشد و صادقانه مدیریت کند.

حجت الاسلام قریشی با تاکید به اینکه اکثر مشکلات کشور به دلیل اقدامات خودمان است و تحریم‌ها و فشار‌ها در قبال کم کاری ها،  کمترین جایگاه را دارند، یاد آور شد: اگر اعمال و رفتار خودمان را اصلاح کنیم بی شک مشکلات حل خواهد شد.

 امام جمعه ارومیه اظهار کرد: رهبری مطالبات بسیاری از دانشگاهیان دارند و انتظار از ریاست جدید دانشگاه ارومیه این است که مدیریت شان در راستای عملیاتی کردن این مطالبات باشد.

وی ادامه داد: اساتید با گسترش علم و دانش خود به زبان فارسی کاری کنند در ۵۰ سال آینده زبان علم، زبان فارسی باشد و اساتید از جایگاه استادی در جهت تربیت دانشجو استفاده کنند.  

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.