امام جمعه سردشت:

حفظ و حراست از فرهنگ بسیجی یک ضرورت است

امام جمعه سردشت گفت: مهم‌تر از تشکیل و استمرار فعالیت بسیج، حفظ و نگهداری فرهنگ اصیل آن است که باید در میان نسل های آینده و جوان امروز جامعه ترویج داده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، "ماموستا محمد واوی" روز دوشنبه در دیدار فرمانده سپاه، فرماندار و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: انگیزه بسیجی با فعالیت جهادی در همه حوزه‌ها برای پیشبرد اهداف و اقدامات عملی در مسیر حل مشکلات و رفع موانع، نبود بودجه را به خوبی جبران کرده است.

وی افزود: روحیه بسیجی در انجام امور می‌تواند گره‌گشای مشکلات بوده و امیدواری نسبت به آینده را در مردم زنده نگه دارد.

امام جمعه سردشت با اشاره به اینکه توانمندی در موضوع هسته‌ای و موشکی با انگیزه و تفکر بسیجی به ثمر رسید، بیان کرد: فرهنگ بسیج شاخص‌ها و ارزش‌هایی دارد که با قدرت خود می‌تواند در حفظ انقلاب اسلامی، صیانت از ارزش‌ها و مقابله با دشمنان موثر و کارآمد باشد.

فرمانده سپاه سردشت نیز در این نشست گفت: بسیج در خدمت رسانی به جامعه و مردم، روز به روز شکوفاتر و توانمندتر شده و با ظرفیت و بصیرت بالایی که دارد تمامی فتنه‌ها و ناامنی‌ها را در نطفه خفه می‌کند.

سرهنگ قاسم نصیری با بیان اینکه بسیج باید حرکت، محتوا و انگیزه ایجاد کند، افزود: بسیج برای جریان سازی و فضاسازی باید از وجود همه نخبه‌ها و حوزه‌ها بهره بگیرد.

وی اضافه کرد: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه‌های مختلف گسترش داد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.