تجلیل از نانوایان نمونه در کارگروه آرد و نان شهرستان اهر

در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اهر که به ریاست رسول خدا بخش فرماندار شهرستان اهر برگزار شد از تعدادی نانوای نمونه این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خدابخش فرماندار اهر با اشاره به اینکه نان از ملزومات اساسی در سبد غذایی خانواده‌ها می باشد گفت:وظیفه شرعی و انسانی حکم می‌کند که در مراحل پخت و عرضه نان نهایت دقت صورت گیرد تا نان با بهترین کیفیت ممکن پخت شده و به مردم ارائه گردد.

او افزود:ملاک انتخاب نانوای نمونه شهرستان، حسن شهرت در میان شهروندان و رعایت اصول بهداشتی و عدم کم فروشی یا گران فروشی و پخت و پز نان با بهترین کیفیت میباشد.

اودر خصوص نانوایانی که به هر نحوی کم فروشی یا گران فروشی می‌کنند گفت:هر نانوایی که مرتکب تخلف شود و کم فروشی یا گران فروشی کند و موارد بهداشتی را رعایت نکند به شدت از سوی کارگروه آرد و نان شهرستان با آنان برخورد و در صورت تکرار تخلف سهمیه نانوایی فرد متخلف قطع خواهد شد.

فرمانداراهر با اشاره به اینکه یکی از وظایف کارگروه آردونان نظارت دقیق بر عملکرد نانوایی‌ها می باشد افزود: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۱۴۲ مورد بازرسی از نانوایی صورت گرفته که متاسفانه ۳۲۲ مورد تخلف ثبت و برخورد‌های لازم با نانوایان خاطی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار