توصیه آیت‌الله نوری همدانی به شهردار قم

آیت الله نوری همدانی گفت: باید توجه به حقوق مردم و خدمت رسانی و رفع مشکلات آن‌ها سرلوحه کار‌های شما باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه داده است عنوان کرد: در زمان طاغوت بسیاری از شهر‌های ما از نعمت عمران و آبادانی محروم بودند، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شهر و روستا‌های از نعمت برق و گاز و آب برخوددار شدند و یکی از اصلی‌ترین وظایف نظام مقدس جمهوری اسلامی عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها می‌باشد که بحمدلله اقدامات بسیار گسترده و خوبی صورت گرفته است.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به اهمیت جایگاه خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: در خدمت رسانی باید عدالت رعایت شود و به تمام مناطق شهر قم به طور یکسان نگاه شود. باید توجه به حقوق مردم و خدمت و رفع مشکلات آن‌ها در جامعه سرلوحه کار‌های شما باشد. از این رو باید همیشه ارتباط مستقیم با مردم داشته باشید و از نزدیک حرف‌ها و مشکلات آن‌ها را بشنوید و در رفع آن اقدام کنید.

مرجع تقلید شیعیان خدمت رسانی به شهر قم را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: شهر قم نقطه آغاز انقلاب اسلامی بود و مردم انقلابی قم در تمامی صحنه‌ها با تمامی توان از اسلام و انقلاب پشتیبانی کرده اند. نکته‌ای دیگری که باید بدان توجه کنید وجود حرم حضرت فاطمه معصومه (علی‌ها السلام) در شهر قم می‌باشد، از این رو خدمت رسانی شما تنها مختص به اهالی قم نیست بلکه زائران آن حضرت نیز از اقدامات شما برخورددار خواهند شد بنابراین باید با جدیت و پشتکار فراوان در عمران و آبادانی هر چه بیشتر قم کوشش شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
ترحیحا اپراتورهای ۱۳۷ هم با تعامل بیشتری با تماس گیرنده داشته باشند..و هم محترمانه تر صحبت کنند..
و توصیه میشه به جد و اهتمام کامل پیگیر مشکلات مطرح شده با ۱۳۷ بباشند و فقط شنونده نباشند و تا رفع مشکل با تماس کیرنده با ۱۳۷ ارتباط داشته باشند به مانند سامانه بهداشت ۱۹۰ که همه جوره تا رفع مشکل پیگیر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
توجه شما معطوف میکنم به سایت شهرداری قم که منبع خبر شهرداری قم میباشد..اما دریغ از اینکه بشود باهاشون تبادل نظر کرد..انتهای خبرها سایت شهرداری بسته میباشد و نمیشود انتقاد یا نظری نوشت .مردم محرم خود بدانید..به مانند این سایت و تمامی سایت های دیگر بگذارید مردم درد و دل های خود را از خبرهای منتشره در ستیت شهرداری بیان کنند..
آخرین اخبار