آیت الله نوری همدانی:

در زمینه فعالیت‌های موشکی نباید به دشمن باج بدهیم

آیت الله نوری همدانی گفت:فعالیت‌های موشکی، خط قرمز‌ نظام است که نباید به دشمن در این زمینه باج داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید امروز  در دیدار امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه حفظ عزت و عظمت اسلام را از مهمترین وظایف دستگاه دیپلماسی عنوان کرد و گفت: کار تیم‌های مذاکره کننده جمهوری اسلامی باید در محور اقتدار و عظمت اسلام و مسلمین دنبال شود.

او  یکی از راه‌های حفظ عزت  اسلام را توجه به خط قرمز‌های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی از مصادیق آن فعالیت‌های موشکی نیرو‌های مسلح کشورمان است که نباید به دشمن در این زمینه باج بدهیم.

 آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به حوادثی که در کشور‌های یمن، افغانستان، سوریه و فلسطین و سایر کشور‌های اسلامی صورت می‌گیرد ،گفت: همه این اتفاق‌ها و گرفتاری‌ها زیر سر دشمنان است که از یک سو به دنبال فروش تسلیحات به کشور‌های اسلامی هستند و از سوی دیگر از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران دم می زنند.

آیت الله نوری‌همدانی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که این دولت‌هایی که امروز به ظاهر به دنبال گفت و گو و صلح و مذاکره هستند در هشت سال دفاع مقدس تجهیزات و تسلیحات به روز دنیا را در اختیار صدام قرار دادند تا به خیال خودشان جمهوری اسلامی را نابود کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار