مردم نگران اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی نباشند

استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود پشتوانه کارشناسی مردم نگران اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی نباشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس گفت: تیمی را در استانداری تشکیل داده ایم که قبل از هر سفر، طی نشست‌هایی با فرماندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، موضوعات و مسائل هر منطقه را احصاء می‌کنند.

او گفت: این نشست‌ها و ارزیابی‌ها سبب می‌شود که بازدید‌های میدانی با اطلاعات قبلی انجام شود و از آن جایی که مدیران را هم پای کار آورده ایم و موارد را پذیرفته اند، لذا آن چه قول داده می‌شود، قطعاً عملیاتی خواهد شد.

قناعت گفت: این آخرین سفر ما به شهرستان فردوس نیست و براساس برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته سفر های شهرستانی ادامه دارد و همچنین مصوبات سفر‌های شهرستانی را شخصاً پیگیری می‌کنم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر‌های بعدی از مدیران نتایج مصوبات این سفر را جویا می شویم، لذا به مردم قول می‌دهیم نگران اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی نباشند.

استاندار پیگیر مشکلات حوزه درمان

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات شهرستان فردوس کمبود پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی است که پیگیری های لازم برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و اختصاص متخصص برای این شهرستان انجام می شود.

او گفت: کارخانه نساجی فردوس یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان است که با تکمیل فاز اول و اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی، آمار قابل توجهی اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

قناعت گفت: با عنایت به پیگیری‌هایی که در مرکز صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم تسهیلات مورد نیاز این کارخانه را تأمین کنیم.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه شهرستان فردوس گفت: تکمیل برخی از پروژه‌های این شهرستان بیش از ۱۵ سال طول کشیده است که این اتفاق ناخرسند باعث تضعیف روحیه مردم شده و آنچه باعث برگردندان امید در مردم می‌شود و مطالبه عمومی مردم هم هست تکمیل همین پروژه‌های ناتمام است.

مصوبات سفر استاندار به شهرستان فردوس

در سفر استاندار به شهرستان فردوس مصوب شد که مجوز تأسیس کارخانه آرد زرین فردوس از جهاد کشاورزی به اداره صمت استان منتقل شود و سپس اداره سمت نسبت به معرفی کارفرما برای دریافت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به بانک اقدام کند.

همچنین مصوب شد اداره کل جهاد کشاورزی استان همزمان با راه اندازی این کارخانه نسبت به تأمین گندم مورد نیاز برای کارخانه آرد زرین فردوس اقدام کند.

برای تأمین آب مجتمع گلخانه‌ای شهرستان فردوس مصوب شد ۲ لیتر آب از چاه شهرک صنعتی  و ۲ لیتر آب از چاه مجتمع شهرک صنعتی به این مجتمع اختصاص یابد. 

مقرر شد در رابطه با مشکلات طرح تفصیلی شهر اسلامیه جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه استان طی دو هفته آینده برگزار شود.

همچنین مصوب شد با هدف تکمیل پژوهشکده انار شهرستان فردوس ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه استان تا پایان خرداد ماه اختصاص یابد و دانشگاه بیرجند باید نسبت به تأمین پرسنل مورد نیاز اقدام کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار