آیت‌الله علم‌الهدی:

۹ دی معجزه بود

امام جمعه مشهد گفت: نهم دی سال ۸۸ معجزه بود که در آن امت طی یک حرکت میلیونی به رهبری متصل شد و همه توطئه‌ها را خنثی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: با اینکه از سال ۸۸ تاکنون ۱۲ سال می‌گذرد، اما اتصال امت به امام و رهبری قوی‌تر، نیرومندتر و با ارزش‌تر شده تا حدی که مردم دولت ولایی نیز تشکیل دادند.

وی گفت: در فتنه ۸۸ دشمن در صدد بود حلقه اتصال امت و رهبری را از بین ببرد تا به اهداف شومش برسد.

امام جمعه مشهد گفت: مسئله تقلب و اینگونه مسائل در فتنه ۸۸ افسانه بود و دشمن ۱۰ سال برنامه‌ریزی کرده بود تا نظام را براندازد و اتصال امت و امام را از بین ببرد لذا حلقه وسط و خواص را هدف گرفت.

وی گفت: عمق فتنه را فقط رهبر معظم انقلاب درک کردند. برخی خواص ریزش کرده و کنار رفتند و دشمن کشور را به آشوب کشید و امت و امام مورد تهاجم قرار گرفت.

آیت‌الله علم الهدی گفت: یکی از الگو‌ها در حوزه نرم‌افزاری و ایدئولوژیک مرحوم علامه مصباح یزدی است که علاوه بر داشتن علم و اخلاق، اهل بصیرت نیز بود و دیگری، چهره عملیاتی و اسطوره، شهید سلیمانی است.

وی گفت: افرادی که در عرصه فرهنگی، هنری و تبلیغاتی فعال هستند باید در زمینه تبیین شخصیت شهید سلیمانی بیشتر کار کنند، زیرا در این زمینه چنان که باید کار نشده است.

امام جمعه مشهد گفت: تمامی اقدامات شهید سلیمانی، ایمان قوی و زیست شهدایی او بود. شهادت، ارادی است و زیست شهدایی منجر به آن می‌شود. زیست شهدایی شهید سلیمانی ارزش داشت.


انتهای پیام//م.ج

برچسب ها: حماسه 9 دی ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.