تولید مستند "دستی که رسید" از مراسم تشییع سردار دل‌ها

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مستند "دستی که رسید" تولید و آماده پخش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید محمدرضا موسوی کیا مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: مستند "دستی که رسید"   به همت مرکز ارتباطات و رسانه  آستان قدس رضوی تولید شده است.

او گفت: این مستند ۲۵ دقیقه‌ای شامل تصاویری دیده نشده از مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در حرم مطهر رضوی است که برای نخستین بار پخش می‌شود و در آن جلوه‌ای دیگر از عشق و دلدادگی مردم ایران اسلامی، به ویژه زائران و مجاوران حضرت امام هشتم (ع) به آن خادم‌الرضا (ع) به نمایش گذاشته شده است.

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: همچنین در این مستند، علاوه بر گفتگو با تولیت آستان قدس رضوی در باره شهید سلیمانی با مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد تا حرم مطهر رضوی نیز گفتگو و روایت این دلدادگی از زبان آن‌ها ثبت و ضبط شده است.

موسوی کیا گفت: از دیگر بخش‌های این  مستند توان به نمایش لحظه پخش خبر شهادت سردار سلیمانی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی و ابراز غم و اندوه زائران حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد.

او  گفت: مستند "دستی که رسید" به سفارش مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تهیه شده و "رضا دهقان" کارگردانی و "هادی سمیعی" تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند.

سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید ابومهدی المهندس جانشین فرمانده نیرو‌های مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه سیزدهم دی ماه ۹۸ طی حمله بالگرد آمریکایی در فرودگاه بغداد شهید شدند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.