سجادی: حضور من در انتخابات کمیته ملی المپیک شایعه است

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از مسابقات اسکی درباره آخرین وضعیت انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: فدراسیون اسکی در حال برنامه ریزی برای انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های المپیک زمستانی چین قرار دارد. المپیک زمستانی در چین با کیفیت خوبی در حال برنامه ریزی است و تیم ملی اسکی ما هم در این مدت تلاش‌های خوبی را انجام داده است تا در این بازی‌ها موفق باشد. امیدوارم ملی پوشان در آن بازی‌ها عملکرد مناسبی داشته و بتوانند نمایش خوبی از خود نشان دهند. همچنین با صحبت‌هایی که شد قرار است پیست شمشک در اختیار فدراسیون اسکی قرار بگیرد و در حال برنامه ریزی هستیم علاوه بر اسکی ورزش‌های زمستانی را در کشور راه اندازی کرده تا علاقه‌مندان زیادی را وارد این رشته ورزشی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره پیست شمشک که قرار است در اختیار فدراسیون اسکی قرار بگیرد تاکید کرد: خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که با شرکت تجهیزات و توسعه و همچنین فدراسیون اسکی صورت گرفت تصمیم گرفته شد بین مسئولان پیست شمشک با تجهیزات توسعه قراردادی امضا شود تا اسکی در کشور شرایط خوبی به خود بگیرد. در هر صورت امیدوارم پیست شمشک بعد از سال‌ها تعطیلی امسال باز شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

حضور من در انتخابات کمیته ملی المپیک شایعه است

سجادی گفت:انتخابات کمیته ملی المپیک سر موعد مقرر برگزار خواهد شد و حضور من در انتخابات این کمیته کاملا شایعه است. ما در وزارت ورزش و جوانان در حال برنامه ریزی هستیم تا کمیته اقتصادی در ورزش را به وجود آوریم. هدف از ایجاد این کمیته این است که بتوانیم از فرصت‌های ورزشی درآمد‌های خوبی را به دست آوریم و تا آنجا که امکان دارد از منابع دولتی بکاهیم. یکی از مهم‌ترین این کار‌ها واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس است که دولت در این راه کمک‌های بسیار خوبی انجام داده است. من چندی پیش با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نگاری کردم و به او اطلاع دادم که در صدد واگذاری این ۲ باشگاه هستیم.

انتخابات کمیته ملی المپیک سر زمان معین انجام می‌شود

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما این است که پروژ‌های نیمه تمام ورزشی را که از سال‌های گذشته رها شده بود را تکمیل کرده و به اتمام برسانیم. به هر حال همان طور که گفتم بنده به شایعات توجه نمی‌کنم و انتخابات کمیته ملی المپیک سر زمان مقرر برگزار می‌شود. هر زمان بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تعامل خوبی برقرار باشد قطعا ورزش ایران موفق خواهد بود.

افزایش بودجه ورزش در سال‌های گذشته هم وجود داشته است

سجادی درباره افزایش لایحه بودجه در ورزش که در دولت سیزدهم صورت گرفته است بیان داشت: این افزایش بودجه در سال‌های گذشته هم وجود داشته است. اینگونه نیست که وزارت ورزش باعث شده بالا رفتن بودجه شده باشد. بودجه تنظیم شده ابتدا به وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود و با هماهنگی‌های صورت گرفته شده بخشی از این بودجه به کمیته ملی المپیک اختصاص پیدا می‌کند و هیچ نکته عجیب و غریبی وجود ندارد و خدا را شکر تعامل خوبی بین ما در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برقرار است.


بیشتر بخوانید


هنوز مجوز‌های لازم برای فعالیت‌های ورزشی بانوان صادر نشده است

وزیر ورزش درباره ممنوعیت بانوان از یک سری ورزش‌ها نیز گفت: اصلا بحث ممنوعیت نیست و من در چند روز گذشته بار‌ها پیگیر این قضیه بوده ام. با تلاش‌هایی که معاونت ورزش بانوان انجام داده است یک سری ورزش‌ها در فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی شروع به کار کرده اند که هم فدراسیون و هم وزارت ورزش آن را قبول دارند. منتهی این رشته‌های خاص هنوز مجوز‌های لازم را برای فعالیت کسب نکردند و معاونت وزارت ورزش در بخش بانوان به این نتیجه رسیده اند که ابتدا مجوز‌های لازم را بگیرند و بعد از آن اجازه فعالیت داده خواهد شد.

قولی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان نداده ام

سجادی درباره قول وزارت ورزش مبنی بر اینکه قرار بود بخشی از مطالبات بازیکنان از طریق این وزارتخانه پرداخت شود نیز گفت: من قولی راجع به این موضوع ندادم و اگر باشگاه‌ها قول دادند به خودشان مربوط است. در هر صورت این موضوع به مدیریت باشگاه‌ها بر می‌گردد و اگر بازیکنی مطالباتی دارد حتما باید حساب و مالی آن مشخص باشد. اگر باشگاه‌های ما می‌خواهند به سمت حرفه‌ای شدن بروند یکی از راه‌های آن همین پرداخت مطالبات بازیکنان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار