توزیع ۱۲۰بسته معیشتی بین نیازمندان در کوهبنان

در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) و در دهه مقاومت ۱۲۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در کوهبنان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - روح الله ابراهیمی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان از توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در قالب هفدهمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی خبرداد.

روح الله ابراهیمی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه گفت: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و حبوبات و ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است که بین نیازمندان و خانواده‌های خسارت دیده از کرونا توزیع می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان این بسته‌های معیشتی با کمک خیران، سپاه ثارالله استان کرمان تدارک دیده شده اند که در سطح شهرستان کوهبنان و حومه توزیع خواهند شد.

او با اشاره به توزیع عادلانه این بسته‌ها گفت: خانواده‌های نیازمند به بسته‌های معیشتی با شناسایی دقیق افراد، محله به محله در شهر و روستا‌های شهرستان کوهبنان به کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج از این کمک‌ها بهره مند می‌شوند.

روح الله ابراهیمی با قدردانی از خیران و گروه‌های جهادی در شهرستان کوهبنان گفت: توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ایام فاطمیه، برپایی موکب در مسیر مراسم ویژه روز شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، پرداخت کمک هزینه بیمه و دارو، تهیه وسایل گرمایشی، تهیه جهیزیه و... از اهم اقدامات اعضای گروه‌های جهادی در دهه مقاومت در کوهبنان است.

به گفته ابراهیمی همکاری در برگزاری مجالس روضه خوانی و عزاداری، سرکشی به خانواده‌های نیازمند و... از دیگر اقدامات در دهه مقاومت در کوهبنان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار