سرهنگ توکل:

از شهید سلیمانی الگو بگیریم و پای انقلاب و نظام بمانیم

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون گفت: امروز به عزت شهدا به جایی رسیده ایم که دشمنان پرادعا نمی‌توانند ادعایی داشته باشند و مسئولان سابق استکبار جهانی خطر را احساس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد الزهرا(س)روستای سیف آباد کازرون ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی با گرامی داشت یاد و خاطره ۱۳ شهید والامقام روستای سیف آباد و شهدای گمنام تازه تفحص شده گفت: شهدا حاضر و ناظر بر اعمالمان هستند.

او گفت: شهدای عزیز تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس که یک مشت استخوان تفحص شده دارند و خانواده‌هایی که ۴۰ سال چشم انتطاری می‌کشند امروز شهر و روستا‌هایی ما را با عطر خود عطرآگین کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون گفت: روستای سیف آباد از اولین روستا‌ها در اعزام نیرو و کمک رسانی به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس است که امروز مردم و خصوصا جوانان روستا باید به خوبی از آن پاسبانی و مراقبت کنند.

او گفت: همه در ادامه راه شهدا و خصوصا مکتب شهید سلیمانی تربیت شده‌ایم و امروز به عزت شهدا به جایی رسیده ایم که دشمنان پرادعا نمی‌توانند ادعایی داشته باشند و مسئولان سابق استکبار جهانی خطر را احساس می‌کنند.

سرهنگ توکل گفت: عزت خدا به مومنین و مسلمین  است و خوف و ترس خداوند در دل دشمنان است و صدقه سر رزمندگانمان امروز ما مقتدریم و سلاح و ابزار پیشرفته از زمین و دریا و هوا آماده به کار در هر لحظه علیه دشمنان داریم.

او با بیان ولایت پذیری شهید سلیمانی، گفت: در ادامه راه شهید والامقام شهید سلیمانی همه هوشیارتر و بیدارتر پای رکاب رهبری بیدار بمانیم و و هوشیار باشیم از شهید سلیمانی در ایستادن پای نظام و انقلاب و ولایت الگو و عبرت بگیریم.

فرمانده سپاه کازرون با بیان پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف کشور، گفت: امروز پیشرفت جوانان مایه افتخار است و خدا را از این بابت شکرگزار هستیم و باید تلاش کنیم برای ساختن تمدن نوین اسلامی خود را آماده سازیم.

او ضمن بیان نکاتی در خصوص مکتب و راه و استکبار ستیزی شهید سلیمانی، گفت: امروز ترس دشمن از نام شهید حاج قاسم سلیمانی به مراتب از حضور فیزیکی شهید عزیزمان شدیدتر و شکنده‌تر است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار