قاتل فراری به دام افتاد

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از دستگیری قاتل متواری در همدان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ رضا زارعی گفت: یک قاتل فراری پس از انجام یکسری کار‌های فنی و اطلاعاتی دقیق توسط پلیس شناسایی و در منزل مسکونی دستگیر شد.

او گفت: مدتی پیش تصادف میان یک دستگاه سواری و با یکدستگاه وانت (نیسان) منجر به مشاجره لطفی ۲ راننده خودرو و درگیری فیزیکی آن‌ها با یکدیگر در حوالی میدان بار شهر همدان شد.

 به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان در این میان، راننده وانت سوار بر خودرو قصد ترک محل را داشته که راننده سواری از سمت راننده و از طریق پنجره به خودرو آویزان و در همان حال با راننده وانت درگیر می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: راننده نیسان در جریان این درگیری دست خود را دور گردن راننده سواری حلقه کرده که بر اثر فشار زیاد، نامبرده دچار خفگی شده و جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ زارعی گفت:  راننده خودرو وانت در ادامه از محل حادثه متواری می‌شود.

به گفته او فرضیه نخست این بود که فرد متوفی به دلیل حرکت خودرو و سقوط و برخورد با زمین دچار حادثه شده که پس از دریافت نظریه پزشکی قانونی مبنی بر اینکه خفگی عامل مرگ بوده، بررسی و پیگیری دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با وجود مخدوش بودن شماره پلاک خودرو وانت، نیرو‌های پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی مالک و محل سکونت وی در یکی از روستا‌های استان همدان شدند.

زارعی گفت: قاتل قصد کتمان حقایق را داشت، اما پس از مواجه با مستندات، لب به اعتراف گشود و واقعیت را بیان کرد.

به گفته او پرونده این حادثه با تکمیل جزییات برای اقدام مقتضی به مرجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.